رفتن به بالا
  • جمعه - ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
  • کد خبر : ۸۳۷۶۲
  • چاپ خبر : برگزاری مسابقه شاد و مهیج پرش گونی به مناسبت هفته دولت + تصاویر

برگزاری مسابقه شاد و مهیج پرش گونی به مناسبت هفته دولت + تصاویر

مسابقه شاد و مهیج پرش گونی ویژه کارمندان دولت (آقایان) صبح امروز با حضورمدیر کل ورزش و جوانان استان ،بخشدار بخش مرکزی،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در سالن تختی بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ بخشدار بخش مرکزی در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و […]

مسابقه شاد و مهیج پرش گونی ویژه کارمندان دولت (آقایان) صبح امروز با حضورمدیر کل ورزش و جوانان استان ،بخشدار بخش مرکزی،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در سالن تختی بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ بخشدار بخش مرکزی در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه هیئت ورزشهای روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان در 2 شاخه فعالیت نموده،افزود: اجرای ورزش های روستایی در همه رشته ها و بصورت خاص بازی های بومی و محلی،استان و کشور به ویژه احیای ورزش های شهرستان و روستاهای بخش مرکزی که در حال فراموشی است،انجام گرفته و برخی مانند ذغال بازی قطرم که به ثبت ملی رسیده است.

وی تاکید کرد: هیئت ورزشهای روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان این مسیر را برای احیای بازی های بومی و محلی ادامه خواهد داد.

پور امینی با اعلام رضایت از عملکرد هیئت ورزش های روستایی بازی های بومی و محلی شهرستان از تلاش اعضای هیئت که کمک به پیشبرد اهداف ورزشی و شادابی جوانان شهرستان و مردم می کنند،تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه اجرای مسابقه در 4 گروه سنی با سرپرستی محمود تقی زاده و داوری محمد جواد فتوحی و ماشاالله حاجی شمس الدینی انجام گرفت که از هر گروه یک نفر به عنوان برنده انتخاب شد.

احمد خالقدادی،محمد جواد رایگان،ابوالفضل دهقان و محمد حسن خالقدادی به عنوان برندگان این مسابقه معرفی شدند.

همچنین فاطمه خالقدادی به عنوان کوچکترین شرکت کننده در این مسابقه حضور داشت که از وی نیز تجلیل شد.

خبر: ن.رادمنش

عکس: عرفان مرشد زاده

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده