رفتن به بالا
  • جمعه - ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
  • کد خبر : ۸۳۸۰۸
  • چاپ خبر : دریافت کد ملی برای ورزشگاه تختی بافق / تلاش برای ثبت بازی های بومی و محلی شهرستان بافق در فهرست ملی میراث فرهنگی ناملموس کشور
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد:

دریافت کد ملی برای ورزشگاه تختی بافق / تلاش برای ثبت بازی های بومی و محلی شهرستان بافق در فهرست ملی میراث فرهنگی ناملموس کشور

مسعود شریعتی در خبری خوش از دریافت کد ملی برای ورزشگاه تختی بافق خبرداد و گفت: با پیگیری که در تهران انجام گرفت موفق به دریافت کد ملی برای این مجموعه شدیم تا بودجه ای ملی برای آن تخصیص داده شود و تبدیل به یک استادیوم ورزشی زیبا و در خور شأن شهرستان باشد. به […]

مسعود شریعتی در خبری خوش از دریافت کد ملی برای ورزشگاه تختی بافق خبرداد و گفت: با پیگیری که در تهران انجام گرفت موفق به دریافت کد ملی برای این مجموعه شدیم تا بودجه ای ملی برای آن تخصیص داده شود و تبدیل به یک استادیوم ورزشی زیبا و در خور شأن شهرستان باشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در مراسم برگزاری مسابقه پرش با گونی ویژه کارمندان دولت، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر،در بحث ثبت بازی های بومی و محلی روستاها و شهرستان بافق تاکید کرد: باید تلاش کرد تا این بازی ها را هم در فدراسیون بازی های بومی و محلی کشور و هم فهرست ملی میراث فرهنگی ناملموس کشور ثبت کنیم.

وی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این برنامه خواهان تداوم آن شد و افزود: برخی بازی های بومی و محلی را باید بصورت جشنواره همراه با معرفی غذاهای محلی به نام بافق داشت.

شریعتی با بیان اینکه استان یزد در بحث ورزش رشد خوبی طی 5 سال گذشته داشته است و توانسته در مدت 3 سال رتبه اول ورزش های همگانی را در کشور کسب نماید،گفت: در بحث آموزش های ورزش، مربیگری،داوری و کارگاه های تخصصی ورزشی جزء 3 استان برتر کشور بوده ایم. همچنین در بحث پژوهش های ورزش جوانان جزء 3 استان برتر طی این 4 سال در کنار استان های اصفهان،تهران و آذربایجان شرقی درخشیده ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه بیش از 70 تیم در لیگ های کشوری داریم و شهرستان بافق نیز در بحث بازی های تیمی و انفرادی چند تیم دارد که با کسب مقام های متعدد برای استان افتخار آفرینی کرده است، تصریح کرد: تمام هیئت های ما که رتبه های 20 و بالاتر داشتند اکنون رتبه های زیر 20 و  اول تا سوم را در کشور دارند و این بسیار ارزشمند است.

وی در بحث توسعه زیر ساخت های ورزش با بیان اینکه بیش از 87 مکان ورزشی به مکان های ورزشی استان اضافه کرده ایم،اظهار داشت: سرانه ورزش استان بیش از 18 درصد رشد پیدا کرده است و ورزشکارهای سازمان یافته نیز بیش از 19 درصد رشد داشته است.

شریعتی با اشاره به اینکه شهرستان بافق از رتبه خوبی در بحث ورزش استان برخوردار است،تاکید کرد: با توجه به نیروهای فعال و مشارکت بالایی که در شهرستان بافق وجود دارد، انتظار می رود با تلاش مضاعف رتبه خود را از دیگر شهرستان ها ارتقاء دهد.

وی هر گونه برنامه ای در راستای نشاط و پویایی مردم را کاری ماندگار برای سلامت جامعه دانست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه بیش از 12 پروژه به مناسبت هفته دولت در سطح استان افتتاح شده است،اضافه کرد: در بافق نیز چمن مصنوعی روستای گزستان به بهره برداری رسید و تا پایان سال چند طرح دیگر چون چمن مصنوعی ورزشگاه تختی و پیست دو و میدانی به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خبری خوش از دریافت کد ملی برای ورزشگاه تختی بافق خبرداد و گفت: با پیگیری که در تهران انجام گرفت موفق به دریافت کد ملی برای این مجموعه شدیم تا بودجه ای ملی برای آن تخصیص داده شود و تبدیل به یک استادیوم ورزشی زیبا و در خور شأن شهرستان باشد.

خبر: ن.رادمنش

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده