رفتن به بالا
  • شنبه - ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
  • کد خبر : ۸۳۹۲۵
  • چاپ خبر : کشف ۲۹ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۵ نفر در بافق

کشف ۲۹ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۵ نفر در بافق

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق طی دو عملیات جداگانه ۱۹ کیلو و ۱۰۰گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ۵ نفر را دستگیر کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ حسن یزدانی جانشین انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با همکاری ماموران یگان امداد و پلیس راه آهن شهرستان […]

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق طی دو عملیات جداگانه ۱۹ کیلو و ۱۰۰گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ۵ نفر را دستگیر کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ حسن یزدانی جانشین انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با همکاری ماموران یگان امداد و پلیس راه آهن شهرستان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک شدند.

یزدانی ادامه داد: ماموران با ماوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای درون خودرو جاساز شده بود کشف و در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان همچنین با متوقف کردن یک دستگاه خودرو سواری پژو در بازرسی بدنی از یکی از سرنشینان آن ۲ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده