رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
  • کد خبر : ۸۴۰۰۳
  • چاپ خبر : درخشش شاگردان سیده مریم فخری در مسابقات هندبال المپیاد استعدادهای برتر

درخشش شاگردان سیده مریم فخری در مسابقات هندبال المپیاد استعدادهای برتر

تیم هندبال دختران منتخب استان یزد با ۸ برد و ۲ باخت توانست مقام ششم مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور را بدست آورد. به گزارش آفتاب بافق؛ مسابقات هندبال استعدادهای برتر کشور در بخش دختران به میزبانی یزد به پایان رسید که تیم هندبال منتخب استان یزد با درخشش مربیان و بازیکنان بافقی خود توانست […]

تیم هندبال دختران منتخب استان یزد با ۸ برد و ۲ باخت توانست مقام ششم مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور را بدست آورد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مسابقات هندبال استعدادهای برتر کشور در بخش دختران به میزبانی یزد به پایان رسید که تیم هندبال منتخب استان یزد با درخشش مربیان و بازیکنان بافقی خود توانست از بین ۳۱ تیم حاضر مقام ششم این دوره مسابقات را بدست آورد.

تیم هندبال منتخب استان یزد توانست در کنار تیم های قدرتمند اصفهان( قهرمان سال گذشته) ، شیراز ، قم ، مشهد و تهران قرار گیرد که این مقام افتخاری برای جامعه هندبال استان و شهرستان میباشد.

گفتنی است تیم های مدعی همدان ، البرز ، هرمزگان و… با بازیکنان با تجربه و ملی پوششان نتوانستند در این تورنمت جایگاهی داشته باشند که این مهم قدرت هندبال بافق را به رخ حریفان  در مسابقات پیش رو میکشاند.

شایان ذکر است؛ از ۱۴ بازیکن تیم منتخب یزد ۱۰ بازیکن باشگاه سنگ آهن و سیده مریم فخری و محبوبه دهقان مربیان با دانش باشگاه سنگ آهن در این تیم حضور داشتند.

منبع: روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده