رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
  • کد خبر : ۸۴۰۱۷
  • چاپ خبر : ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان بافقی

ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان بافقی

جلسه کارگروه ماده 18 ، در رابطه با ساماندهی سرویس های حمل و نقل دانش آموزان ، با حضور اعضای این کمیته در محل مدیریت آموزش و پرورش بافق تشکیل شد . به گزارش آفتاب بافق؛  قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش در ابتدای این جلسه هدف از تشکیل این کارگروه را برطرف کردن مشکلات […]

جلسه کارگروه ماده 18 ، در رابطه با ساماندهی سرویس های حمل و نقل دانش آموزان ، با حضور اعضای این کمیته در محل مدیریت آموزش و پرورش بافق تشکیل شد .

به گزارش آفتاب بافق؛  قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش در ابتدای این جلسه هدف از تشکیل این کارگروه را برطرف کردن مشکلات پیش رو در اجرای روند قانونی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان با همکاری ارگان های مختلف و مدیران مدارس و اولیاء دانش آموزان بیان نمود .

در ادامه  فتاحی معاون فرماندار بیان داشت : هرگونه خدمات دهی در باب ایاب و ذهاب دانش آموزان باید با اخذ مجوزهای مربوطه و بستن قراردادهای لازم صورت پذیرد تا در آینده مشکلی در این زمینه اتفاق نیافتد .

فتاحی مسئول سازمان حمل و نقل شهرداری نیز یادآور شد: با توجه به اینکه بیشتر حجم کارها توسط مدیران مدارس انجام می پذیرد ، بر لزوم اجرای قانونمند سرویس حمل و نقل دانش آموزان تاکید کرد .

شایان ذکر است ؛ در این جلسه پیرامون نرخ سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان بحث و تبادل نظر گردید و در پایان نرخ پیشنهادی انواع خودروهای درون شهری تعیین و پس از تصویب شورای اسلامی شهر اعلام خواهد شد .

منبع: روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده