رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
  • کد خبر : ۸۴۱۰۷
  • چاپ خبر : ساماندهی نحوه توزیع کمک های خیری به دانش آموزان نیازمند

ساماندهی نحوه توزیع کمک های خیری به دانش آموزان نیازمند

با نزدیک شدن به اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید ،  جلسه ای با حضور مدیر و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بافق ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، رئیس اداره بهزیستی و رئیس مجمع خیرین شهرستان ، در خصوص ساماندهی و ایجاد هماهنگی جهت  توزیع کمک های خیری به […]

با نزدیک شدن به اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید ،  جلسه ای با حضور مدیر و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بافق ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، رئیس اداره بهزیستی و رئیس مجمع خیرین شهرستان ، در خصوص ساماندهی و ایجاد هماهنگی جهت  توزیع کمک های خیری به دانش آموزان نیازمند تشکیل شد .

به گزارش آفتاب بافق؛ در ابتدای این جلسه  قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش بافق گفت : هرساله ، از طرف مجمع خیرین و ارگان های مختلف ، اقدامات انسان دوستانه و خوبی در بحث کمک به دانش آموزان نیازمند صورت می پذیرد .

سپس اعضای حاضر در این جلسه  بر لزوم ساماندهی این کمک ها و جلوگیری از هرگونه موازی کاری در توزیع کمک های خیری تأکید کردند .

در پایان این جلسه مقرر شد ؛ پس از تکمیل و جمع آوری لیست واحدی از آمار دانش آموزان نیازمند ، این کمک ها به صورت هماهنگ و مناسب بین آنها توزیع شود .

منبع: روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده