رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
  • کد خبر : ۸۴۱۱۵
  • چاپ خبر : شهرداری بافق فراتر از انتظار عمل کرده است

شهرداری بافق فراتر از انتظار عمل کرده است

رئیس سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور به اقدامات شایسته شهرداری بافق اشاره کرد و گفت: در یک منظر نشان می دهد این شهرداری فراتر از انتظار شهری همتراز خود عمل کرده است. به گزارش آفتاب بافق؛ جمالی نژاد در نشست شهرداران استان یزد که با پیگیری محمدرضا صباغیان نماینده مردم در مجلس  در تهران […]

رئیس سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور به اقدامات شایسته شهرداری بافق اشاره کرد و گفت: در یک منظر نشان می دهد این شهرداری فراتر از انتظار شهری همتراز خود عمل کرده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ جمالی نژاد در نشست شهرداران استان یزد که با پیگیری محمدرضا صباغیان نماینده مردم در مجلس  در تهران برگزار شد با بیان اینکه اقدامات خلاقانه و نوآوری شهرداری بافق برای هر رهگذر لذت بخش و دل پذیر است افزود: فضاسازی نوین و توسعه پایدار شهری در یک شهر کویری همچون بافق کاری بسیار ارزشمند ، مثال زدنی و حائز اهمیت است.

وی هرنوع کمک  به بافق را سرمایه گذاری ارزشمند و قابل توجیه دانست و بیان کرد: شهرداری بافق از اعتبارات تخصیصی به نحو مطلوب و در راستای پیشبرد اهداف و جلب رضایت شهروندان استفاده می کند که شایسته تحسین است  و قابلیت انتقال تجربه در زمینه شهرسازی، زیرساختها به ویژه در حوزه گردشگری به سایر شهرستانهاست.

معاون امورعمرانی وزیر کشور در ادامه افزود: همچنین اقدامات چند سال اخیر شهرداری بافق در زمینه های مختلف از جمله ایجاد پارک بانوان، پارک آبشار ، برگزاری جشنوارهای نوروزی و تابستانی و برگزاری نخستین سمپوزیوم ساخت مجسمه های شنی در شهرهای کویری ایران، در سطح کشور کم نظیر است.

شهردار بافق هم در این نشست گفت: ما در کنار همه فعالیتهای عمرانی و خدماتی  به دنبال یک بسته کامل گردشگری هستیم که گردشگر بصورت خاص به شهر بافق سفر کند و در تمام اوقات شبانه روز از جاذبه های این شهر دیدن کند.َ سیدعلی نوروززاده این نشست را پرخیر و برکت و سرآغاز حرکتی نوین بسوی پیشرفت، توسعه و رونق صنعت گردشگری خواند و افزود: اقیانوسی از تلماسه های شنی در کویر، نخلستانهای زیبا و برافراشته و فضای دل انگیز مجموعه تفرجگاه آبشار برای تمام ساعات روز آماده پذیرایی از گردشگران است.

وی به گرمای تابستان و سرمای کویر هم اشاره و بیان کرد: در این شرایط آب و هوایی ، گردشگران می توانند از فضای باغ ایرانی و آب درمانی به نحو مطلوب استفاده کنند.

شهردار بافق با بیان اینکه درخواست وام این شهرداری در کارگروه استان تصویب شده ابراز امیدواری کرد، این تسهیلات در کارگروه سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور هم مورد تائید قرار گیرد تا با ساخت باغ ایرانی . چرخه گردشگری بافق کامل شود.

وی از برگزاری مناقصه، تعیین پیمانکار و آغاز ساخت مجموفه فرهنگی تفریحی باغ ایرانی خبرداد و افزود: این پروژه با پیش بینی اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال برای رفاه حال مردم و نشاط افزایی شهروندان در آینده نزدیک ساخته می شود.

نوروززاده در این جلسه همچنین با ارائه پیشنهاد برگزاری اجلاس شهرداران کشور دربافق گفت: آمادگی داریم با توجه به توانمندیها و زیرساخت هایی که در شهر وجود دارد این اجلاس را به نحو احسن در فصل پائیز در این شهر برگزار کنیم.

به گفته شهردار بافق این درخواست در دستور کار بررسی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور قرار گرفت  و با کلیات آن موافقت شد.

شایان ذکر است در این جلسه نماینده مردم پنج شهرستان در مجلس شورای اسلامی با بیان مسائل و مشکلات شهرداریها و دهیاریهای مربوطه و با عنایت به محرومیت های آنان  از مجموعه سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور خواست نگاه ویژه ای به این پنج شهرستان مبذول گردد.

منبع: روابط عمومی شهرداری بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده