رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
  • کد خبر : ۸۴۱۴۰
  • چاپ خبر : دیدار مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور با امام جمعه بافق +تصاویر

دیدار مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور با امام جمعه بافق +تصاویر

هاشمی منش مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشورصبح امروز به همراه فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمدگویی گزارشی از عملکرد شرکت سنگ آهن […]

هاشمی منش مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشورصبح امروز به همراه فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمدگویی گزارشی از عملکرد شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ارائه کرد.

وی از حمایت های امام جمعه بافق تشکر کرد و گفت: ایشان یکی از ائمه جمعه توانمند در استان هستند و همواره پیشتیبان شرکت و کارگران بودند.

در ادامه مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور با اظهار خرسندی از حضور خود در بافق، دیدار با امام جمعه شهرستان را مایه مباهات دانست و گفت: خدمت به مردم بالاترین افتخار است و تلاش می کنم با بهره گیری از ظرفیت ها و روش های عالمانه جهت نظارت و ارزیابی دقیق عملکرد حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی صندوق ضمن ارتقاء شفافیت و استقرار انضباط مالی و تشکیلاتی، بستری مناسب جهت افزایش بهره وری صندوق را فراهم آورم و در کنار سایر همسنگران در راه توسعه کشورعزیزمان ایران از هیچ تلاشی دریغ نکنم.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده