رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
  • کد خبر : ۸۴۱۵۰
  • چاپ خبر : نشست شورای اسلامی شهر بافق با مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور +تصاویر

نشست شورای اسلامی شهر بافق با مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور +تصاویر

اعضای شورای اسلامی شهر بافق صبح امروز طی نشستی با مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور و مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در هتل نیکان با هاشمی منش دیدار و در خصوص مسائل اصلی شهر به ویژه تامین خوراک چغارت گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق، رضا فلاح مبارکه در ابتدای […]

اعضای شورای اسلامی شهر بافق صبح امروز طی نشستی با مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور و مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در هتل نیکان با هاشمی منش دیدار و در خصوص مسائل اصلی شهر به ویژه تامین خوراک چغارت گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق، رضا فلاح مبارکه در ابتدای این نشست ضمن خوش آمدگویی به هاشمی منش با اشاره به دیدگاه مثبت مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در جهت توسعه شهرستان و تاکید بر ادامه این روند و نیز نگاه ویژه به شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با توجه به آنکه یکی از شرکت های فعال و موفق زیر مجموعه صندوق است، از وی تشکر کرد.

سپس تفکری معاون سیاسی امنیتی فرمانداری با بیان اینکه شهرستان بافق یک مجموعه کارگری بسیار بزرگ است و شرکت سنگ آهن مرکزی نیز با برخورداری از بیشترین نیروی انسانی، بزرگترین شرکت مجموعه کارگری شهرستان و حتی استان است،گفت: بزرگترین دغدغه کارگران،مدیران این مجموعه و مسئولان شهر تامین خوراک است، چرا که حیات شرکت سنگ آهن وابسته به این موضوع است.

وی امیدوار شد با توجه به درایت و ارتباطی که مدیر عامل صندوق با مسئولان کشور دارد و پیگیری های مدیر عامل شرکت سنگ آهن این موضوع هر چه سریعتر حل شود.

تفکری از مدیرعامل شرکت سنگ آهن برای عمل به مسئولیت های اجتماعی تشکر کرد و افزود: همه مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و … وابسته به شرکت سنگ آهن است و خوشبختانه در طول 6 ماه مدیریت فلاح مبارکه عملکرد ایشان بسیار مثبت و مورد رضایت کارگران و مسئولان شهر می باشد.

در ادامه حسن محمدی رئیس شورای شهر ضمن تشکر از رضا فلاح برای حمایت از شهر،با اشاره به مسئله تامین خوراک مجموعه شرکت سنگ آهن گفت: نه تنها حیات شرکت که شهر نیز وابسته به این موضوع است و اگر حمایت شرکت از شهر نباشد با فاجعه مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه آنومالی های منطقه متعلق به شرکت سنگ آهن بوده تاکید کرد: قانون معادن نیز این را حق مکتشف می داند و مسئولان و شورای شهر پیگیر این موضوع هستند و خواهان حمایت صندوق بازنشستگی فولاد کشور نیز هستیم.

محمدی در بحث درمان،احداث یک کلینیک با حضور متخصصان را نیاز شهر دانست و گفت: احداث کلینیک یکی از نیازهای شهر می باشد با توجه به آنکه اکثر مردم کارگران شرکت سنگ آهن هستند. اگر کلینیکی در درمانگاه آهنشهر احداث شود که خود شرکت سنگ آهن بحث متخصصان آن را پوشش دهد و تدبیری اتخاذ شود تا علاوه بر کارکنان مردم نیز بتوانند از آن بهره مند شوند.

سپس رنجبر رئیس شورای اسلامی شهرستان از همکاری بسیار خوب مدیرعامل شرکت سنگ آهن در خصوص مسائل شهرستان تشکر کرد و اظهار داشت: از زمان تصدی این مدیرعامل جوان و توانمند،همکاری خوبی از سوی شرکت با بخش ها و مجموعه شهر صورت گرفته و این سبب رضایت مردم و مسئولان از عملکرد ایشان شده است .

وی حمایت از شرکت سنگ آهن را به معنای حمایت از حیات شهر بافق عنوان کرد و افزود: وقتی مجموعه شهر از عملکرد مدیرعامل راضی باشد، روند کار شرکت نیز آسان تر می شود.

رنجبر با اشاره به عملکرد موفق شرکت معدنچیان با توجه به واگذاری کار از شرکت سنگ آهن به آن که موجب سود دهی نیز شده است،خواهان افزایش این همکاری ها شد.

در ادامه باقی زاده نائب رئیس شورای ضمن تشکر از زحمات بسیار محمد جواد عسکری در دوران تصدی مدیر عامل شرکت و نیز رئیس صندوق بازنشستگی فولاد کشور به ویژه بحث پروژه بزرگ گندله سازی سه چاهون که عمده آن حاصل تلاش و پیگیری های وی بوده، خواهان حمایت قاطع مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور از رضا فلاح مبارکه مدیر جوان و توانمند مجموعه سنگ آهن برای رشد و توسعه شهر و بهره برداری هر چه سریعتر بزرگترین پروژه شرکت شد و گفت: از روزی که ایشان وارد عرصه شده است شبانه روز در حال تلاش و پیگیر موضوعات شرکت،کارگران و مجموعه شهر است.

وی با اشاره به پیشرفت 85 درصدی پروژه گندله سازی سه چاهون از مدیرعامل صندوق بازنستگی خواهان حمایت ویژه برای بهره داری هر چه سریعتر آن شد و تاکید کرد:  راه اندازی این طرح منافعی دارد که نه تنها شهر بلکه برای کشور نیز خواهد بود.

مسئله تامین خوراک چغارت از معدن چاه گز دیگر موضوعی بود که باقی زاده به آن اشاره و تاکید داشت.

سپس رضا فلاح مبارکه با اشاره به دو موضوع شرکت معدنچیان و پرداخت عوارض بیان کرد: تلاش شده در مدت 6 ماه مدیریتم نگاه به شرکت معدنچیان معطوف باشد. تامین نیرو را به سمت این شرکت سوق داده ایم و اخیراً نیز مناقصه ای که کار جدیدی نیز بود به شرکت معدنچیان واگذار شد.

وی افزود: چند فعالیت پر عیارسازی در مجموعه شرکت سنگ آهن بود که شرکت هایی از بیرون عهده دار آن بودند و اکنون با اتمام قرارداد،به سمتی می رویم که یکی از آنان به شرکت معدنچیان واگذار شود که به تمام مجموعه شهر باز می گردد.

فلاح مبارکه در بحث پرداخت عوارض که شرکت سنگ آهن موظف به پرداخت آن است،بیان کرد: حق و حقوقی از شهر به عهده شرکت و متقابل آن است که رعایت می شود و ما نیز سهم شهر را پرداخت می کنیم.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده