رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
  • کد خبر : ۸۴۱۶۰
  • چاپ خبر : همه جانبه از مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق حمایت می کنم
مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور:

همه جانبه از مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق حمایت می کنم

مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور با اعلام حمایت همه جانبه از مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تصریح کرد: تلاش فلاح قابل تحسین است و مسئولان شهرستان باید حمایت بیشتری از وی کنند، شرکت سنگ آهن رتبه یک صندوق را دارد و نگاه ویژه ای به آن خواهیم داشت. به گزارش آفتاب بافق؛ […]

مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور با اعلام حمایت همه جانبه از مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تصریح کرد: تلاش فلاح قابل تحسین است و مسئولان شهرستان باید حمایت بیشتری از وی کنند، شرکت سنگ آهن رتبه یک صندوق را دارد و نگاه ویژه ای به آن خواهیم داشت.

به گزارش آفتاب بافق؛ هاشمی منش مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر در هتل نیکان، با اشاره به دغدغه شهرستان بافق در بحث تامین خوراک با بیان پیگیری های انجام گرفته از سوی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با همکاری وزیر صمت کشور گفت: با تلاش های صورت گرفته برای تامین خوراک از معدن چاه گز ،بزودی این امر تحقق خواهد یافت و تنها پروسه قانونی آن باید طی شود و صندوق نیز در این زمینه پیگیر و حامی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق است.

وی تاکید کرد: موضوع تامین خوراک شرکت سنگ آهن یکی از اصلی ترین مسائل صندوق بازنشستگی فولاد کشور است که باید تحقق یابد و در این زمینه از هر کجا که لازم باشد کمک خواهیم گرفت.

هاشمی منش در بحث درمان بازنشستگان و کارگران شرکت های زیر مجموعه صندوق آن را یکی از الویت های اصلی خود برشمرد و اظهار کرد: در بحث درمان باید اقدامات اساسی صورت گیرد، چرا که بیش از 60 درصد مجموعه شهر وابسته به سنگ آهن است و مقرر شد پیگیری هایی در بخش درمان از طریق دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد انجام گیرد که در صورت سهامدار شدن شرکت در بیمارستان یا درمانگاه شرکت دیگر نیاز به مصوبه ای نخواهد بود و ما سرمایه گذاری برای مجموعه خودمان می کنیم و مشکلات قانونی آن دیگر حل خواهد شد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور با اعلام حمایت همه جانبه از مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تصریح کرد: تلاش فلاح قابل تحسین است و مسئولان شهرستان باید حمایت بیشتری از وی کنند، شرکت سنگ آهن رتبه یک صندوق را دارد و نگاه ویژه ای به آن خواهیم داشت.

وی با اعلام رضایت از روند کار در گندله سازی سه چاهون و پیشرفت 85 درصدی آن افزود: در بحث سرمایه گذاری در نظر داریم با تهاتر مطالباتی که از دولت داریم را وارد این بخش کنیم تا زودتر به بهره برداری برسد و این کمک بزرگی به شرکت و صندوق خواهد بود.

هاشمی منش در بحث جا به جایی نیروها آن را موضوعی طبیعی دانست و گفت: این امر با هماهنگی صندوق انجام گرفته و مواردی که انجام گرفته همه به عنوان سرپرست هستند و فردی قطعی به عنوان مدیر روی کار نیامده و این فرصتی برای شناختن توانمندی های فرد در آن سمت است.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده