رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸
  • کد خبر : ۸۴۱۶۲
  • چاپ خبر : دیدار مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور با بازنشستگان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

دیدار مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور با بازنشستگان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور عصر امروز به همراه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی،مدیر روابط عمومی،رئیس صندوق بازنشستگی منطقه بافق و رئیس بهداری آهنشهر با حضور در منزل دو تن از بازنشستگان شرکت با آنان دیدار و گفتگو کردند.  به گزارش آفتاب بافق؛ مسئولان حاضر در ابتدای این برنامه با […]

مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور عصر امروز به همراه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی،مدیر روابط عمومی،رئیس صندوق بازنشستگی منطقه بافق و رئیس بهداری آهنشهر با حضور در منزل دو تن از بازنشستگان شرکت با آنان دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش آفتاب بافق؛ مسئولان حاضر در ابتدای این برنامه با حضور در منزل کاظم سلوکی بازنشسته شرکت سنگ آهن که اکنون از مشکل ریوی رنج می برد،دیدار کردند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور ضمن آرزوی سلامتی برای کاظم سلوکی، بازنشستگان را برکاتی دانست که جوانی و عمر خود را با کمترین امکانات آن زمان با تلاش و فداکاری و ایثار صرف خدمت صادقانه نمودند و اکنون باید هر خدمتی که نیاز است برای این عزیزان انجام گیرد و دستور داد هر گونه خدمتی در بحث درمان این بازنشسته انجام گیرد و مسئولان مربوطه نیز پیگیر درمان وی باشند.

در ادامه این برنامه دیدار با سیدعلی متولی کارگر، پدر شهید سید محمد متولی بازنشسته واحد استخراج که دچار سکته مغزی و بیماری ریوی می باشد،انجام گرفت.

هاشمی منش پدران و مادران شهدا را سرمایه های کشور دانست و خطاب به فرزندان این بازنشسته بیان کرد: شما فرزندان باید قدردان زحمات پدر خود باشید،خدمت به والدین از والاترین عبادتها است که ثواب و برکت آن از جانب خداوند بر شما نازل می شود و نباید فراموش کرد که این روزها برای ما نیز رقم خواهد خورد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده