رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
  • کد خبر : ۸۴۱۸۳
  • چاپ خبر : نشست جمعی از بازنشستگان شرکت سنگ آهن با مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور+ تصاویر

نشست جمعی از بازنشستگان شرکت سنگ آهن با مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور+ تصاویر

جمعی از بازنشستگان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در نشست صمیمی با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور که در هتل نیکان با حضور مدیرعامل شرکت برگزار شد،به بیان مسائل و دغدغه های بازنشستگان پرداختند. به گزارش آفتاب بافق؛ در ابتدای این نشست بازنشستگان ضمن تشکر از خدمات ارزشمند محمد جواد عسکری در دوران تصدی مدیرعامل […]

جمعی از بازنشستگان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در نشست صمیمی با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور که در هتل نیکان با حضور مدیرعامل شرکت برگزار شد،به بیان مسائل و دغدغه های بازنشستگان پرداختند.

به گزارش آفتاب بافق؛ در ابتدای این نشست بازنشستگان ضمن تشکر از خدمات ارزشمند محمد جواد عسکری در دوران تصدی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور،بیان کردند: وی خدمات بسیاری برای خانواده بازنشستگان شرکت انجام داد و مدیرعامل کنونی سنگ آهن نیز این توجه و حمایت را نسبت به این قشر دارد.

آنان حاصل تلاش بازنشستگان را افزایش تولید ،صادرات و رشد دیگر بخش دانستند و اظهار کردند: در دوران دفاع مقدس به نسبت جمعیت بافق تعداد آزادگان ما بیشتر از استان بوده و بالاترین کمک به جبهه توسط کارکنان شرکت انجام گرفت.

بازنشستگان با بیان اینکه برای توسعه و تحقق طرح های ملی شرکت عمر و جوانی خود را داده ایم و به آن افتخار می کنیم،افزودند: اگر نظام هماهنگی پرداخت می خواهد اجرا شود و همسان سازی مصوبه مجلس شورای اسلامی است،آن را در دستور کار خود قرار دهد.

آنان از مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد خواهان حمایت از رضا فلاح مبارکه برای تکمیل طرح های نیمه تمام شرکت سنگ آهن که حاصل زحمات بازنشستگان و مدیران گذشته این شرکت است و اکنون به بار نشسته و نیز تحقق طرح های جوار معدنی برای آینده فرزندان بافق شدند.

تامین خوراک چغارت و بازگرداندن آنومالی های منطقه به شرکت سنگ آهن از دیگر موضوعاتی بود که توسط بازنشستگان مطرح شد.

همچنین بازنشستگان با اشاره به فعالیت و تلاش های محمد تقی آقایی رئیس صندوق بازنشستگی منطقه بافق و آگاه بودن از مسائل بازنشستگان و پیگیری برای آنان،در آستانه بازنشستگی وی خواهان هر گونه اقدامی برای ادامه فعالیت وی شدند.

در ادامه هاشمی منش پیرامون موضوع همسان سازی آن را الویت صندوق دانست که در دستور کار قرار دارد و با تلاش و پیگیری مدیرعامل شرکت انجام خواهد گرفت.

وی در بحث درمان بازنشستگان که بسیار حائز اهمیت است،گفت: مقرر شد پیگیری هایی در بخش درمان از طریق دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد انجام گیرد که در صورت سهامدار شدن شرکت در بیمارستان یا درمانگاه شرکت دیگر نیاز به مصوبه ای نخواهد بود و ما سرمایه گذاری برای مجموعه خودمان می کنیم .

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور پیرامون ادامه فعالیت رئیس صندوق بازنشستگی منطقه بافق نیز قول پیگیری و حل این موضوع را با کمک مدیرعامل شرکت سنگ آهن داد.

وی همچنین در بحث تامین خوراک گندله سه چاهون بیان کرد: پیگیری هایی از سوی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با همکاری وزیر صمت کشور و تلاش مدیرعامل شرکت برای تامین خوراک از معدن چاه گز انجام گرفته و بزودی این امر تحقق خواهد یافت و تنها پروسه قانونی آن باید طی شود و صندوق نیز در این زمینه پیگیر و حامی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق است.

هاشمی منش در پایان سخنان خود به حمایت بازنشستگان و مجموعه سنگ آهن از مدیرعامل شرکت تاکید کرد و گفت:  همه باید متحد و در جهت پیشرفت مجموعه حرکت کنند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده