رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
  • کد خبر : ۸۴۱۹۹
  • چاپ خبر : افتتاح محور بافق – نوق با حضور مسئولان کشوری و استانی + تصاویر

افتتاح محور بافق – نوق با حضور مسئولان کشوری و استانی + تصاویر

محور بافق – نوق صبح امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور،استاندار یزد،امام جمعه بافق و مسئولان شهرستان افتتاح شد. به گزارش آفتاب بافق؛ محور بافق – نوق به طول 31 کیلومتر با اعتبار 5 میلیارد تومان از سوی بافق بصورت مشارکتی انجام گرفت و صبح امروز طی سفر […]

محور بافق – نوق صبح امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور،استاندار یزد،امام جمعه بافق و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محور بافق – نوق به طول 31 کیلومتر با اعتبار 5 میلیارد تومان از سوی بافق بصورت مشارکتی انجام گرفت و صبح امروز طی سفر یکروزه محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان بافق و دیگر مسئولان کشوری و استان با حضور مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی کشور در این مراسم بیان کرد: بهره برداری از این جاده نه تنها خدمتی به مردم منطقه است بلکه برای تمام مردم ایران به جهت استفاده ویژه ای که بصورت ملی از این راه مواصلاتی به عمل می آید، است.

وی افزود: در سفر قبل  به بافق مقدمات کار فراهم شد و مقرر شد بخشی از اعتبارات این پروژه از سازمان توسعه ایمیدرو تامین شود و با تلاش مسئولان این اتفاق افتاد و امروز شاهد بهره برداری از این پروژه هستیم که راه مواصلاتی بندرعباس به بافق را کوتاهتر می کند و کمکی به تسریع در حمل و نقل کالاهای مورد نیاز و سفرهای مردمی است.

گفتنی است؛ افتتاح از چند پروژه راهسازی و گردشگری شهرستان از جمله برنامه‌های سفر وزیر به بافق است.

خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده