رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
  • کد خبر : ۸۴۲۱۰
  • چاپ خبر : بازدید وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از پروژه های در دست اقدام شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق +تصاویر

بازدید وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از پروژه های در دست اقدام شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق +تصاویر

محمد شریعتمداری و هیئت همراه در ادامه سفر خود به بافق از معدن چغارت،طرح در دست اقدام شرکت سنگ آهن مرکزی و پروژه گندله سازی سه چاهون بازدید کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ مسئولان حاضر در ابتدای این برنامه از پیت معدن و نحوه استخراج سنگ آهن بازدید کردند و سپس از پروژه گندله سه […]

محمد شریعتمداری و هیئت همراه در ادامه سفر خود به بافق از معدن چغارت،طرح در دست اقدام شرکت سنگ آهن مرکزی و پروژه گندله سازی سه چاهون بازدید کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ مسئولان حاضر در ابتدای این برنامه از پیت معدن و نحوه استخراج سنگ آهن بازدید کردند و سپس از پروژه گندله سه چاهون بازدید نمودند که شفیع مدیر پروژه پیرامون این طرح عظیم توضیحاتی ارائه داد و بیان کرد: این پروژه مجموعه ای از متریال هندلینگ،حمل مواد و آماده سازی خوراک برای گندله سازی است و عمده تکنولوژی آن با تیسن کروپ و تجهیزات اصلی آن ساخت شرکت کوپرن آلمان است و اکنون این پروژه پیشرفت فیزیکی 85 درصد را دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید 5 میلیون تن است،افزود: ما قابلیت تولید تا 7 میلیون تن را نیز داریم و تنها باید به فکر تامین خوراک بود چرا که عمر چغارت رو به پایان است.

در این بازدید مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، مهمترین دغدغه شهرستان را تامین خوراک گندله سازی عنوان کرد و از وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خواهان حمایت و کمک شد که شریعتمداری در این زمینه قول مساعدت داد تا این پروژه ملی در دهه فجر  98 به بهره برداری برسد.

خبر: ن.رادمنش
عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده