رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
  • کد خبر : ۸۴۲۲۴
  • چاپ خبر : بهره برداری از محور بافق – ساغند با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی + تصاویر

بهره برداری از محور بافق – ساغند با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی + تصاویر

محور بافق – ساغند ظهر امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور،استاندار یزد،امام جمعه بافق و مسئولان شهرستان افتتاح شد. به گزارش آفتاب بافق؛ جاده بافق – ساغند به طول 64 کیلومتر و با اعتبار 31 میلیارد تومان ظهر امروز با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،هاشمی […]

محور بافق – ساغند ظهر امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور،استاندار یزد،امام جمعه بافق و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ جاده بافق – ساغند به طول 64 کیلومتر و با اعتبار 31 میلیارد تومان ظهر امروز با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،هاشمی منش مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور،استاندار یزد،امام جمعه بافق،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار،مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

رضا فلاح مبارکه در این مراسم با بیان اینکه این پروژه در نیمه دوم سال 95 آغاز شده است،توضیح داد: این جاده برای دستیابی به هشت حلقه چاه آب انجام گرفت که در نهایت با حمایت مسئولان منطقه به معدن دی 19 رسید و خوشبختانه در اسفند سال گذشته نیز پروانه اکتشاف از این معدن صادر شد و هم اکنون تیم اکتشافی شروع به کار کرده است.

وی افزود: طول جاده 64 کیلومتر است که بخشی بصورت امانی با ماشین آلات شرکت سنگ آهن مرکزی کار شده و بخشی دیگر بصورت پیمانی با هزینه 31 میلیارد تومان انجام گرفته ،قسمتی از این پروژه در منطقه حفاظت شده بود که مجوز آن از سازمان محیط زیست اخذ شد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن از مزایای این جاده رسیدن به ماده معدنی در معدن دی19، نزدیکتر کردن مسیر بافق – مشهد به طول 100 کیلومتر، کاهش 70 کیلومتری راه بافق به شهرهای شمالی کشور از طریق جاده چوپانان و نیز نزدیکتر کردن 110 کیلومتر از مسیر معدن چادرملو به بندرعباس عنوان کرد که تحولی بسیار خوب برای شهرستان است.

وی از تلاش شرکت های پیمانکار فرش راه و فروز آرمه و نیز پرسنل خدوم شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و نیز حمایت هاشمی منش مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور تشکر کرد.

فلاح یادرآور شد: 60 کیلومتر این جاده توسط محمد جواد عسکری مدیرعامل سابق شرکت سنگ آهن مرکزی بافق انجام گرفته و تنها 4 کیلومتر آن در زمان تصدی اینجانب کار شده است.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن از وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خواهان حمایت از مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور برای ادامه سرمایه گذاری ها در منطقه و نیز بحث تهاتر بدهی های شرکت سنگ آهن از دولت شد.

خبر: ن.رادمنش
عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده