رفتن به بالا
  • شنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
  • کد خبر : ۹۱۳۴۳
  • چاپ خبر : برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری بمناسبت گرامیداشت ایام ا… مبارک دهه فجر و روز هوای پاک +تصاویر

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری بمناسبت گرامیداشت ایام ا… مبارک دهه فجر و روز هوای پاک +تصاویر

  همایش بزرگ دوچرخه بمناسبت گرامیداشت ایام ا… مبارک دهه فجر و روز هوای پاک به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق  در سطح شهرستان برگزار شد.   به گزارش آفتاب بافق؛ این همایش صبح  پنجشنبه 3 بهمن ماه با حضور پرشور شهروندان بافقی و جمعی از مسئولین کاظمی مدیر عامل باشگاه، دهقانزاده رئیس […]

 

همایش بزرگ دوچرخه بمناسبت گرامیداشت ایام ا… مبارک دهه فجر و روز هوای پاک به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق  در سطح شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش آفتاب بافق؛ این همایش صبح  پنجشنبه 3 بهمن ماه با حضور پرشور شهروندان بافقی و جمعی از مسئولین کاظمی مدیر عامل باشگاه، دهقانزاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، قاسم زاده ریاست آموزش و پرورش شهرستان، ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، غلامرضاپور مدیر HSE شرکت سنگ آهن و موسوی رئیس اداره محیط زیست شهرستان برگزار شد.

 

محمد رضا کاظمی مدیر عامل باشگاه سنگ آهن در این مراسم ضمن تبریک ایام ا… مبارک دهه فجر و روز هوای پاک عنوان کرد؛ در این همایش بیش از ۴۰۰ نفر مسیر اداره ورزش و جوانان  تا پارک آبشار و سپس تا مبارکه و در نهایت سالن امام علی (ع) آهنشهر را رکاب زدند.

 

کاظمی در ادامه صحبت های خود ضمن تشکر از حمایت های مهندس فلاح مدیر عامل شرکت سنگ آهن و هیات مدیره باشگاه گفت؛ اینگونه همایش ها باعث ایجاد نشاط و سلامت جسمی و روحی می شود و از شهروندان خواست زمینه حضور فرزندان خود  در همایش های دوچرخه سواری را فراهم کنند.

 

غلامرضا پور مدیر HSE شرکت سنگ آهن نیز در این مراسم اعلام داشت؛ برگزاری این همایش ها با هدف نهادینه کردن فرهنگ استفاده از وسیله نقلیه عمومی به ویژه دوچرخه و با هدف کاهش الودگی هوا همراه خواهد بود.

 

موسوی رئیس محیط زیست شهرستان نیز در این مراسم با اشاره خطر آلودگی هوا شهرستان بر ضرورت توسعه استفاده از دوچرخه در شهر تاکید کرد و گفت ؛ قطعا افزایش وسیله نقلیه شخصی در شهرستان و عدم توجه به آلودگی های زیست محیطی باعث وخیم تر شدن آلودگی هوا در سال های آینده خواهد شد.

 

لازم به ذکر است؛ در پایان مراسم به قید قرعه جوایزی از جمله ۵ دستگاه  دوچرخه و البسه ورزشی به شرکت کنندگان اهدا شد.

 

منبع: روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده