رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
  • کد خبر : ۹۱۴۱۶
  • چاپ خبر : فرهنگ سازی رعايت اصول ايمنی در محيط كار به منظور حفاظت فردی بايد انجام شود
مدیر HSE شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق:

فرهنگ سازی رعايت اصول ايمنی در محيط كار به منظور حفاظت فردی بايد انجام شود

غلامرضا پور با تاکید بر حرکت به سمت انجام کار گروهی بیان داشت: همه باید نسبت به رعایت مسائل ایمنی و شناسایی مخاطرات احساس وظیفه کنیم و این نیازمند فرهنگ سازی است. به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه هم اندیشی رابطین ایمنی با مدیر  HSE شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز در سالن مدیریت آهنشهر برگزار […]

غلامرضا پور با تاکید بر حرکت به سمت انجام کار گروهی بیان داشت: همه باید نسبت به رعایت مسائل ایمنی و شناسایی مخاطرات احساس وظیفه کنیم و این نیازمند فرهنگ سازی است.

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه هم اندیشی رابطین ایمنی با مدیر  HSE شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز در سالن مدیریت آهنشهر برگزار و پیرامون مسائل ایمنی،بهداشت حرفه ای،بهداشت محیط کار،محیط زیست و هر آنچه بر سلامت انسان تاثیر گذار است،بحث و تصمیماتی اتخاذ شد.

سالاری مسئول ایمنی شرکت سنگ آهن هدف از تشکیل این جلسه را شناسایی مخاطرات برای نجات جان انسان در طول خدمت آنان بیان کرد و گفت: رابطین ایمنی باید مواردی که برای بهتر شدن محیط کار و سلامتی افراد حائز اهمیت است را بیان کنند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته حوادث نقش آن را در بحث های حوادث فردی و ماشین آلات عنوان کرد و افزود: انتظار می رود رابطین ایمنی در بحث حوادث مواردی را که میتواند کمک به جلوگیری از اتفاقات کنند،به سرپرستان و واحد HSE اعلام نمایند.

در ادامه غلامرضا پور مدیر HSE شرکت با بیان اینکه نیاز است تغییراتی در بحث های ایمنی شرکت سنگ آهن داشته باشیم، رابطین ایمنی را همیاران ایمنی دانست و اظهار داشت: آنان تلاش می کنند بر اساس تخصص خود و با اموزش خطرات بالقوه محیط کار را شناسایی و قبل از وقوع هر حادثه ای با تعریف اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه از وقوع هر نوع حادثه ای جلوگیری بعمل اورند و همکاران ما نیز در هر زمینه کمک کار آنان خواهند بود.

وی با تاکید بر حرکت به سمت انجام کار گروهی بیان داشت: همه باید نسبت به رعایت مسائل ایمنی، شناسایی، ارزیابی و کنترل مخاطرات محیط کار احساس وظیفه کنیم و این نیازمند فرهنگ سازی است.

غلامرضا پور ادامه داد:  بر اساس آمار وزارت کار سالیانه 11 هزار حادثه ناشی از کار داریم که یک هزار و 100مورد آن منجر به فوت می شود و 90 درصد فوتی ها مربوط به کار در صنایع است که بخاطر رعایت اصول ایمنی و انجام اعمال ناایمن اتفاق افتاده است.

وی با یادآوری این مطلب که حادثه در کمین است،گفت:  پیت معدن به علت گسترده تر شدن آن و کارخانه فرآوری با خطراتی همراه است و در آینده گندله سه چاهون میتواند مخاطراتی بسیاری داشته باشد و برای جلوگیری از تبعات آن همه باید مجموعه  HSEرا یاری کنند.

مدیر HSE  امیدوار شد همه مجموعه به سمتی حرکت کند که بتوان تعداد شبه حوادث و حوادثی که اتفاق میفتد را کاهش دهیم و از هر ایده ای که منجر به کاهش حوادث شود،استقبال میکنیم.

در ادامه رابطین ایمنی به بیان مسائل و مشکلات ایمنی در بخش های مختلف شرکت پرداختند که در خصوص رفع آنان تصمیماتی گرفته شد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده