رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸
  • کد خبر : ۹۱۴۷۳
  • چاپ خبر : دشمن با هویت ساختگی تلاش برای گرفتن هویت دینی ما دارد / سردار سلیمانی ولایت مطلقه فقیه را قبول و در عمل آن را انجام داد
مدیر سابق گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما:

دشمن با هویت ساختگی تلاش برای گرفتن هویت دینی ما دارد / سردار سلیمانی ولایت مطلقه فقیه را قبول و در عمل آن را انجام داد

انوشه گیلانی نژاد با بیان اینکه دشمن با هویت ساختگی برنامه ریزی های کلان برای فرزندان و نسل آینده می کند، اما متاسفانه ما به پیشینه اهل بیت(ع) و حضرت زهرا(س) اشاره نمی کنیم،افزود: شهید سپهید قاسم سلیمانی ذکر حضرت زهرا(س) نه بر زبان که در عمل فراموش نکرد، او جان خود را در طبق […]

انوشه گیلانی نژاد با بیان اینکه دشمن با هویت ساختگی برنامه ریزی های کلان برای فرزندان و نسل آینده می کند، اما متاسفانه ما به پیشینه اهل بیت(ع) و حضرت زهرا(س) اشاره نمی کنیم،افزود: شهید سپهید قاسم سلیمانی ذکر حضرت زهرا(س) نه بر زبان که در عمل فراموش نکرد، او جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و تقدیم ولایت کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم سوگواره شهادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت سردار مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای والامقام حادثه سقوط هواپیمایی ظهر امروز با سخنرانی انوشه گیلانی نژاد،مدیر سابق گروه معارف اسلامی شبکه 2 از سوی روابط عمومی و پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق برگزار شد.

انوشه گیلانی نژاد در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) و  گرامیداشت یاد سردار سرفراز جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی به سه موضوع مهم پیش رو شهادت حضرت زهرا(س)،ایام الله دهه فجر و 22 بهمن که مصادف با چهلمین روز از درگذشت سردار سلیمانی است،اشاره داشت.

وی با بیان اینکه در خصوص حضرت زهرا (س) یک منظر مطرح است که چرا ما درباره ایشان تنها عمر کوتاه این حضرت را در عالم مادی مد نظر قرار می دهیم و آنگونه که خداوند در قرآن درباره ایشان صحبت گفته نمی گوییم،اظهار داشت: دشمن تلاش می کند با طرح موضوعات و ایجاد شبهه در فضای مجازی ما را از دورن خالی و با غفلت ما را از هویت خود دور کند و این درحالی است که دشمن برای هویت سازی خود بسیار هزینه می کند.

گیلانی نژاد ادامه داد: آدم(ع) زمانی که در صحنه ابتدایی به پا می خیزد، اولین چیزی که هنگام سر بالا آوردن می بیند اجسام نورانی است که مشغول طواف هستند و از جبرئیل سوال می کند آنان کیستند ؟ آدم 10 هزار سال قبل خلق شد در حالی که میلیون ها سال قبل این اجسام نورانی به عنوان کارگزاران خداوند بوده و در این عبرتی برای ما قرار داده است.

وی با بیان اینکه کشورهای غرب کسانی را ندارند که آنان را مطرح کنند و به وسیله هالیوود اشخاصی فرضی را طرح می کنند،تصریح کرد: آنان می خواهند تا این اشخاص منجی انسان ها باشند و به جهت تبلیغات برای فرزندان ما طرح می کنند و سابقه برای آنان قرار می گذارند تا مشهوریت برای خود قرار دهند.

مدیر سابق گروه معارف اسلامی تلویزیون با اشاره به اینکه شیعه حضرت زهرا(س) هویت دارد و اجسام نورانی آنان در عرش کارگزاران اولیه خداوند برای آدم (ع) بود،گفت: پس از آنکه خداوند امر به سجد برای آدم کرد همه جز آن اجسام نورانی قرار بر سجده شدند.

وی افزود: در وهله بعد بخاطر یک اشتباه آدم که برای عدم توجه به هشدار الهی بود دچار هبوط اول شد و به سرزمینی فرود آمد که نعمات بسیاری را از دست داد و طی 300 سال با بدترین بدان باید سپری میکرد، اما آن موقعیت با ذکر کلماتی تغییر یافت و او بانویی را نشسته بر تخت می بیند و از جبرئیل سوال می کند و پاسخ می گیرد که تاج بر سر ایشان نشان از پدر،گردنبند نشان از همسر و یک جفت گوشواره نشان از فرزندان اوست و متاسفانه ما با چنین هویتی در مقابله با هویت ساختگی غرب کم می آوریم.

گیلانی نژاد فیلم های هری پاتر را یکی از پر فروشترین فیلم های عالم عنوان و تاکید کرد: دشمن هوشیار است و برای خانواده،فرزندان و نسل آینده ما با هویت ساختگی برنامه ریزی های کلان می کند، اما متاسفانه ما به پیشینه اهل بیت(ع) و حضرت زهرا(س) اشاره نمی کنیم.

وی بیش از 90 درصد تولیدات هالیوود در سال گذشته را پیرامون ” منجی و آخر الزمان ” عنوان کرد و افزود: دشمن 90 درصد هزینه تبلیغاتی و تربیتی را که در سطح بین الملل انجام میدهد نه برای جامعه آمریکا که برای ما و آیندگان است.

مدیر سابق گروه معارف اسلامی تلویزیون اضافه کرد: دشمن موشک های فکری خود را برای خالی کردن روح و روان ما و نسل آینده با حجم 90 درصد تولیدات در دنیا انجام می دهد.

وی در بخش دیگر سخنان خود در پاسخ به این سوال که چرا سردار سلیمانی برای ما مهم است گفت: بعد از حدود 10 سال از پیاده شدن نظریه امام خمینی(ره) در ایران،ایشان متوجه نقص بزرگ در آن شد. نظام ولایت فقیه در کاری که عمل اجرایی می کرد یک مشکل بسیار بزرگ در آن دید که در سال آخر عمر خویش تلاش بر رفع آن کرد که ” نظام ولایت فقیه پاسخگوی فردای ما نیست ” و ایشان مکتوب و در سخنرانی های خود بحث ولایت فقیه را ارتقاء داده و رفع نقص کردند و بحث ” ولایت مطلقه فقیه ” را عنوان نمودند  و این درد بسیاری بزرگی است که چند نفر امام را همراهی کردند ؟ چرا علیرغم اصرار ایشان کتابی در این زمینه منتشر نمی شود یا صحبتی درباره این موضوع نشده؟ چرا برنامه ریزی برای این کار نمی شود؟

گیلانی نژاد افزود: متاسفانه در آن زمان برخی ولایتمدار و برخی دیگر سرسپرده سفارتخانه ها شدند. سردار سلیمانی اگر در دلها عزیز و ماندگار شد چون ولایت مطلقه فقیه را قبول کرده و در عمل آن را انجام داد.

وی با بیان سبک زندگی شهید سلیمانی اظهار کرد: اگر نگاهی به زندگی شهید سلیمانی و کتاب نقل خاطرات ایشان کنیم که اکنون در صدا و سیما یا در فضای مجازی نیز می بینیم ، رفتار ایشان زمانی که از مقام معظم رهبری سخن می گویند را ببینید؛ اینها همه به آن هویت بر میگردد که هرگز فراموش نکرد.وی ذکر حضرت زهرا(س) نه بر زبان که در عمل فراموش نکرد، او جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و تقدیم ولایت کرد.

مدیر سابق گروه معارف اسلامی تلویزیون یکی از صفات شهید سلیمانی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را خواندن زیارت عاشورا عنوان کرد و گفت: ایشان هر روز صبح با قرائت زیارت عاشورا تجدید پیمان با مولای خویش حسین(ع) می کرد و آن با ذکر ” یا ابا عبدالله (ع) ” بود، اگر چه در کلام آسان اما پیاده کردن آن در زندگی شهامت می خواهد.

وی با بیان اینکه امروز ما با منافق هایی مواجه هستیم که به زبان یا حسین(ع) می گویند اما با دشمنان حسین(ع) دشمن و دوستان آن حضرت دوست نیستند،اظهار کرد: سردار سلیمانی رعایت این موضوع را می کرد و ما موج عشق به حاج قاسم را نه تنها در ایران و میان مسلمانان و شیعیان که در چین و ژاپن و اروپا این کشورهای بی دین دیدیم که چگونه سردار سلیمانی در میان آنان گل می کند و این همان مصداق شهیدان زنده هستند است.

گیلانی نژاد خاطر نشان کرد: اگر سردار سلیمانی نبود سیطره داعش بود و ما امنیت نداشتیم. امروز دنیا دو راه دارد یا باید با حق باشند یا باطل. در طول این 10 هزار سال تاریخ بشر چنین بدرقه ای را به خود ندید آن هم بدون انجام هیچ تبلیغی که این شهید را به اوج عزت رساند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده