رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷
  • کد خبر : ۹۳۹۰۹
  • چاپ خبر : پیام تبریک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق وسرپرست بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان بهاباد به مناسبت روز شهدا

پیام تبریک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق وسرپرست بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان بهاباد به مناسبت روز شهدا

به گزارش آفتاب بافق، محمد رضا دهقانزاده بافقی،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق وبهاباد در پیامی 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا را به خانواده معظم شهدا و مردم ولایی شهرستان بافق وبهاباد تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم 22اسفند روز گرامیداشت شهدا را به خانواده محترم […]

به گزارش آفتاب بافق، محمد رضا دهقانزاده بافقی،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق وبهاباد در پیامی 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا را به خانواده معظم شهدا و مردم ولایی شهرستان بافق وبهاباد تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

22اسفند روز گرامیداشت شهدا را به خانواده محترم شهدا و ایثارگران و مردم ولایی و شهید پرور شهرستانهای بافق وبهاباد تبریک عرض میکنم.

شهدا ستارگان فروزانی هستند که تا ابد هدایتگر وراهنمای نسل ها خواهند بود.

شهدا به حقارت و بی اعتباری دنیا خندیدند و مرگ را به سخره گرفتند. شهدا تعلقات را از خود بریدند و خود را مسافرآسمان کردند تا گذرگاه بودن دنیا را اثبات کنند. شهدا شکوه حضور جاودانه تان همراه با خاطرات دل انگیز و تاثیر گذارتان در کوچه های شهر که یادآور دلاوری و مهربانی و مردانگی و دستگیری انسانهای نیازمند بود و تاثیر شگرفی در اذهان دارد را پاس میداریم.

شهدا ایثار ازآان شما ست که دنیا را به گوشه ای افکندید و با پرواز خود بر روزگار ما نسیم بهشتی پاشیدید. نام نیکتان زینتی ابدی است که به آیندگان روی خوش نشان میدهد.

شهدا یاد شما ما را به یاد کربلای معلی و حماسه حضرت امام حسین(ع) و کربلا های مقدس ایران از شلمچه وزید و کوشک و طلائیه و هوالهویزه و چذابه و فکه و ماووت وشاخ شمیران و….می اندازد . شهدا اگر قطرات خون سرختان نبود کجا می توانستیم در این دنیای بیرحم با آرامش و امنیت بسر بریم.

به روح بلند و ملکوتیتان هزاران درود و سلام می فرستیم وان شاءلله که بتوانیم به ارمانهای بلندتان وخط سرختان که همان خط سرج حضرت سیدالشهدا(ع) است وفادار باشیم.

درپایان از تمامی همشهریان عزیز وبزرگوار خصوصا خانواده های محترم شهدا وایثارگران عاجزانه تقاضامندیم دراین موقعیت ووضعیت حساس که کشور دچار مشکلات ودرحال مبارزه با بیماری و ویروس خطرناک کرونا هست بویژه افرادی که مشکلات قلبی تنفسی و …دارند مگر مواقع ضروری از منزل خارج نشوند وتوصیه های بهداشتی را رعایت وعمل کنند تا انشاالله این ویروس خطرناک نابود شودازخداوند متعال شفای تمامی مریضها را خواهانیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق وسرپرست بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان بهاباد.

         محمد رضا دهقانزاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده