رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
  • کد خبر : ۹۳۹۴۳
  • چاپ خبر : تمامی مبادی ورودی شرکت سنگ آهن و بخش های زیر مجموعه تحت کنترل پرسنل انتظامات شرکت می باشد
مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق:

تمامی مبادی ورودی شرکت سنگ آهن و بخش های زیر مجموعه تحت کنترل پرسنل انتظامات شرکت می باشد

  سید مصطفی فخری بافقی اعلام کرد: تمامی مبادی ورودی شرکت سنگ آهن، گندله سه چاهون،معدن سه چاهون، شهرک آهنشهر و هتل نیکان تحت کنترل نیروهای خدوم انتظامات شرکت می باشد. به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با بیان اینکه ورودی شهرک آهنشهر و هتل نیکان نیز […]

 

سید مصطفی فخری بافقی اعلام کرد: تمامی مبادی ورودی شرکت سنگ آهن، گندله سه چاهون،معدن سه چاهون، شهرک آهنشهر و هتل نیکان تحت کنترل نیروهای خدوم انتظامات شرکت می باشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با بیان اینکه ورودی شهرک آهنشهر و هتل نیکان نیز توسط پرسنل انتظامات شرکت کنترل خواهد شد،افزود: هتل نیکان، رستوران و مهمانسرای شهرک آهنشهر تعطیل بوده و هیچ مسافری را پذیرش نخواهند کرد.

وی با توجه به اینکه برخی از ساکنین شهرک آهنشهر غیربومی بوده و از آنها خواسته شده تا از دعوت میهمانان نوروزی به جهت جلوگیری از شیوع این بیماری خودداری نمایند،اظهار کرد: خوشبختانه ساکنین شهرک همکاری خوبی در این زمینه داشته اند.

مدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا برای شکستن زنجیره انتقال شرکت سنگ آهن نیز امسال پذیرای مهمانان نوروزی برای بازدید از اماکن دیدنی آن نمی باشد.

فخری بافقی در پایان از تلاش پرسنل خدوم حراست و انتظامات تشکر و قدردانی کرد.

سید علی طباطبایی سرپرست ترافیک شرکت سنگ آهن مرکزی بافق نیز مطرح کرد : پذیرش هرگونه کامیون و تریلر جهت حمل بار سنگ آهن در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از هفته پیش تعطیل شده است.

طباطبایی افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و جهت جلوگیری از شیوع آن،طی موافقت مدیرعامل شرکت سنگ آهن با درخواست ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان این شرکت از پذیرش هرگونه کامیون و تریلی جهت حمل بارسنگ از شهرهای دیگر را از هفته قبل تعطیل و هیچ گونه بارسنگی به خارج از شهرستان حمل و صادر نخواهد شد.

 

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده