رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
  • کد خبر : ۹۳۹۹۷
  • چاپ خبر : هیچ برنامه ای برای استفاده از سالن های ورزشی به منظور آماده سازی برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در دست نداریم
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق:

هیچ برنامه ای برای استفاده از سالن های ورزشی به منظور آماده سازی برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در دست نداریم

دکتر مسعود دانشی گفت: در حال حاضر هیچ گونه برنامه ای برای استفاده از سالن های ورزشی به منظور تجهیز برای بیماران کووید ۱۹ در دست نداریم. به گزارش آفتاب بافق؛ دکتر دانشی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق آمار مبتلایان به کووید ۱۹ را که تست آنان مثبت اعلام شده را ۶ نفر […]

دکتر مسعود دانشی گفت: در حال حاضر هیچ گونه برنامه ای برای استفاده از سالن های ورزشی به منظور تجهیز برای بیماران کووید ۱۹ در دست نداریم.

به گزارش آفتاب بافق؛ دکتر دانشی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق آمار مبتلایان به کووید ۱۹ را که تست آنان مثبت اعلام شده را ۶ نفر عنوان کرد که اقدامات درمانی برای این دسته از مبتلایان در حال انجام است .

وی افزود: ۹ نفر نیز بر اساس نتایج آزمایشگاهی نتیجه تست کووید آنان منفی است که پیگیری های لازم درمانی و بهداشتی برای آنان در حال اجراست.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان همچنان از مردم خواست تا در خانه بمانند و توصیه ها و نکات بهداشتی  را رعایت کنند و از دید و بازدید و تجمعات غیر ضروری  بپرهیزند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر هیچ گونه برنامه ای برای استفاده از سالن های ورزشی به منظور تجهیز برای بیماران کووید ۱۹ در دست نداریم.

دانشی گفت : مردم به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از طریق رسانه ملی و وزارت بهداشت و درمان پیگیری نمایند .

منبع: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده