رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
  • کد خبر : ۱۰۰۷۲۲
  • چاپ خبر : آموزش حضوری و چهره به چهره بهترین روش برای آموزش دانش آموزان است / اعلام نرخ شهریه مدارس دولتی و غیر دولتی شهرستان بافق
مدیر آموزش و پرورش بافق:

آموزش حضوری و چهره به چهره بهترین روش برای آموزش دانش آموزان است / اعلام نرخ شهریه مدارس دولتی و غیر دولتی شهرستان بافق

قاسم زاده آموزش حضوری و چهره به چهره را بهترین روش برای آموزش دانش آموزان دانست و افزود: آموزش غیرحضوری به عنوان مکمل می تواند مورد استفاده قرار گیرد و در این راستا همکاری اولیاء بسیار موثر و مهم است و میتواند کمک به برگزاری سال تحصیلی مطلوبی کند. به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر آموزش […]

قاسم زاده آموزش حضوری و چهره به چهره را بهترین روش برای آموزش دانش آموزان دانست و افزود: آموزش غیرحضوری به عنوان مکمل می تواند مورد استفاده قرار گیرد و در این راستا همکاری اولیاء بسیار موثر و مهم است و میتواند کمک به برگزاری سال تحصیلی مطلوبی کند.

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر آموزش و پرورش بافق در ادامه سخنان خود با خبرنگاران تعداد دانش آموزان سال تحصیلی جدید را 11 هزار و 403 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 5 هزار و 711 نفر دانش آموز دختر و 5 هزار و 692 نفر دانش آموز پسر در مدارس شهرستان ثبت نام کردند و این آمار با توجه به ثبت نام تعدادی از دانش آموزان کار و دانش افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: در مقطع ابتدایی 6 هزار و 670 نفر که 3 هزار و 337 نفر دختر و 3 هزار و 333 نفر پسر ،متوسطه اول 1 هزار و 347 نفر دختر و 1 هزار و 353 نفر پسر که مجموع آن 2 هزار و 700 نفر است،متوسطه دوم 1 هزار و 8 نفر دختر و 990 نفر پسر که مجموع آنان 1 هزار و 998 نفر تا این لحظه می باشد.

قاسم زاده تاکید کرد: آموزش و پرورش خود را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی می داند و نظارت از مدارس نیز انجام خواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش آموزش حضوری و چهره به چهره را بهترین روش برای آموزش دانش آموزان دانست و افزود: آموزش غیرحضوری به عنوان مکمل می تواند مورد استفاده قرار گیرد و در این راستا همکاری اولیاء بسیار موثر و مهم است و میتواند کمک به برگزاری سال تحصیلی مطلوبی کند.

وی شروع سال تحصیلی بصورت حضوری را باعث شناخت معلمان و دانش آموزان نسبت به یکدیگر دانست و گفت: در 15 روز زمان باقیمانده به مهرماه،معلمان می توانند مطالب سال گذشته را ارزیابی کنند که چه میزان مفاهیم منتقل شده و چه میزان انجام نگرفته است تا برخی مفاهیم را به دانش آموزان آموزش دهند.

قاسم زاده در خصوص نرخ مدارس توضیح داد: بالاترین نرخی که مدارس شاهد می توانستند از دانش آموزان اخذ کنند 1 میلیون تومان بوده است و امسال به 600 هزار تومان است. 2 مدرسه قرآنی یاران حضرت مهدی و شهید اکرمی شهریه آنان 300 هزار تومان است و مابقی مدارس عادی دولتی مبلغی تحت عنوان کمک اولیاء به مدرسه طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش برای برخی برنامه های مدارس به مبلغ 200 هزار تومان دریافت می کنند و کتاب و بیمه جزء این مبلغ نمی باشد و طی سالهای گذشته این نرخ افزایشی نداشته است .

 وی با تاکید به اینکه هیچ مدیر آموزشگاهی حق ندارد دریافت کمک از اولیا را اجبار و منوط به اول سال کند و می تواند در طول سال تحصیلی نیز انجام گیرد،تصریح کرد: پیشرفت آموزش دانش آموزان شهرستان منوط به کمک و همراهی همه اولیاء است.

خبر: ن.رادمنش

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده