رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
  • کد خبر : ۱۰۰۷۳۶
  • چاپ خبر : برگزاری جشن بازگشایی مدارس در بافق / زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در آموزشگاه شاهد غدیر نواخته شد + تصاویر

برگزاری جشن بازگشایی مدارس در بافق / زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در آموزشگاه شاهد غدیر نواخته شد + تصاویر

  آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 1400 – 99 صبح امروز با حضورجمعی از مسئولین شهرستان بافق در آموزشگاه شاهد غدیر برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ جشن بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق،رئیس آموزش و پرورش،بخشدار، فرمانده سپاه ناحیه،فرمانده نیروی انتظامی،رئیس اداره تبلیغات اسلامی،مدیر […]

 

آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 1400 – 99 صبح امروز با حضورجمعی از مسئولین شهرستان بافق در آموزشگاه شاهد غدیر برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ جشن بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق،رئیس آموزش و پرورش،بخشدار، فرمانده سپاه ناحیه،فرمانده نیروی انتظامی،رئیس اداره تبلیغات اسلامی،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن،رئیس اداره ورزش و جوانان،رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و جمعی دیگر از مسئولان، دانش آموزان با نواختن زنگ سال تحصیلی 1400-99 به صورت نمادین در آموزشگاه شاهد غدیر برگزار شد.

حسن تفکری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق در این مراسم مهمترین موضوعی که در بحث آموزش حضوری مطرح است را رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و خطاب به دانش آموزان گفت: تلاش کنید همانگونه که به نحوه احسن درس می خوانید دستورالعمل های بهداشتی را برای حفظ سلامت جزئی از دروس قرار دهید و به عنوان سفیران سلامت و بهداشت والدین خود را نیز تشویق به رعایت پروتکل ها در محافل خانوادگی کنید.

وی ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای دانش آموزان، از برگزار کنندگان این مراسم و تمام کسانی که در عرصه علم و تحصیل از جان مایه می گذارند و نیز همراهی والدین تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مسئولان نواخته شد.

خبر: ن.رادمنش

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده