رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
  • کد خبر : ۱۰۰۷۸۶
  • چاپ خبر : دغدغه والدین دغدغه ما نیز هست / آموزش و پرورش و آموزشگاه ها در انجام وظایف خود برای آموزش حضوری و حفظ سلامت دانش آموزان کوتاهی نخواهند کرد
مدیر آموزش و پرورش بافق:

دغدغه والدین دغدغه ما نیز هست / آموزش و پرورش و آموزشگاه ها در انجام وظایف خود برای آموزش حضوری و حفظ سلامت دانش آموزان کوتاهی نخواهند کرد

قاسم زاده با توجه به بازگشایی مدارس،دغدغه والدین را دغدغه خود دانست و اظهار داشت: ما نگرانی والدین را درک می کنیم و این اطمینان خاطر را می دهیم که آموزش و پرورش و آموزشگاه ها وظیفه خود را به نحو احسن انجام می دهند و کوتاهی در این زمینه نخواهیم کرد . به گزارش […]

قاسم زاده با توجه به بازگشایی مدارس،دغدغه والدین را دغدغه خود دانست و اظهار داشت: ما نگرانی والدین را درک می کنیم و این اطمینان خاطر را می دهیم که آموزش و پرورش و آموزشگاه ها وظیفه خود را به نحو احسن انجام می دهند و کوتاهی در این زمینه نخواهیم کرد .

به گزارش آفتاب بافق؛ قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در مراسم جشن بازگشایی مداری که در آموزشگاه شاهد غدیر برگزار شد، ضمن خیر مقدم به مسئولان حاضر و گرامیداشت ایام محرم حسینی و تقارن آن با شروع سال تحصیلی جدید،امیدوار شد آغاز سال تحصیلی با حفظ سلامت فرزندان پیش برود.

وی با بیان اینکه آموزش هیچگاه تعطیل شدنی نیست و آموزش حضوری بهترین شیوه آموزشی است،افزود: آموزش مجازی هیچگاه نمیتواند جایگزین آموزش حضوری باشد، آموزش چهره به چهره بهترین روش برای تعلیم و تربیت نسل انقلاب با حفظ سلامت آنان است.

قاسم زاده آموزش و پرورش را موظف به رفع مشکلات و مسائل آموزشگاه ها برای انجام آموزش حضوری به بهترین نحو دانست و از مسئولان و والدین خواست تا این مجموعه را حمایت کنند و تاکید کرد: نمی توان آموزشی را بدون شناخت معلمان و دانش آموزان نسبت به یکدیگر آغاز کرد، باید تعامل بین معلم و دانش آموز برقرار باشد.

 وی تعداد دانش آموزان شهرستان در سال جدید را 11 هزار و 103 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 5 هزار و 703 نفر دانش آموز دختر و 5 هزار و 692 نفر دانش آموز پسر می باشد.

مدیر آموزش و پرورش با تاکید به رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا،تصریح کرد: مدیران و کادر اجرایی آموزشگاه ها با دقت،حساسیت و سخت گیرانه موضوعات را در دستور کار خود قرار دهند و این نیازمند همراهی و همکاری والدین نیز دارد.

خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده