رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
  • کد خبر : ۱۰۴۱۶۳
  • چاپ خبر : پرندگان دریاچه تفریحی آهنشهر صاحب لانه شدند +تصاویر

پرندگان دریاچه تفریحی آهنشهر صاحب لانه شدند +تصاویر

سرپرستی آهنشهر از ساخت لانه برای غاز ها و اردک های دریاچه تفریحی آهنشهر همزمان با فصل سرما و فراهم سازی امکانات مطلوب جهت نگهداری از این پرندگان خبر داد. به گزارش آفتاب بافق،زحمتکش با اشاره به ساخت تعدادی لانه برای غازها و اردک های دریاچه آهنشهر طی چند سال گذشته که به دلیل کوچکی […]

سرپرستی آهنشهر از ساخت لانه برای غاز ها و اردک های دریاچه تفریحی آهنشهر همزمان با فصل سرما و فراهم سازی امکانات مطلوب جهت نگهداری از این پرندگان خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق،زحمتکش با اشاره به ساخت تعدادی لانه برای غازها و اردک های دریاچه آهنشهر طی چند سال گذشته که به دلیل کوچکی و فرسودگی تصمیم به ساخت کلبه ای بزرگتر و مستحکم تر برای این پرندگان گرفته شد، بیان کرد: حدود 50 غاز و اردک اهلی در دریاچه آهنشهر زندگی می کنند و هرساله تعدادی مرغابی وحشی نیز همزمان با آغاز فصل سرما به این منطقه کوچ می کنند و تا فرا رسیدن بهار خواهند ماند که به آنان نیز رسیدگی می شود.

وی از مردم خواست از دادن غذا به این پرندگان و حیوانات داخل پارک (گربه ها ) خودداری نمایند. در پایان از تمامی پرسنل واحد سرپرستی در این خصوص و انجام امورات مربوط به شهرک سپاسگزاری کرد .

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده