رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
  • کد خبر : ۱۲۰۴۱۱
  • چاپ خبر : اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بافق برگزار شد

اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بافق برگزار شد

به گزارش آفتاب بافق، اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بافق در سال جاری به ریاست معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بافق، سیدمحمد باقی زاده و با حضور اعضای انجمن روز دوشنبه در محل فرمانداری بافق برگزار گردید. سید محمد باقی زاده،  معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بافق خواستار ارائه راهکارهای نو برای […]

به گزارش آفتاب بافق، اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بافق در سال جاری به ریاست معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بافق، سیدمحمد باقی زاده و با حضور اعضای انجمن روز دوشنبه در محل فرمانداری بافق برگزار گردید.

سید محمد باقی زاده،  معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بافق خواستار ارائه راهکارهای نو برای تشویق مردم به مطالعه و کتابخوانی شد. وی خاطرنشان کرد: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از سنین کودکی و در بنیان خانواده ها رواج پیدا نماید و استفاده از ظرفیت های موجود به ویژه در سازمان هایی مانند آموزش و پرورش می تواند در امر گسترش فرهنگ کتابخوانی موثر واقع شود.

در ادامه الهام آقایی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق به ارائه گزارش برنامه های فرهنگی و اقدامات عمرانی صورت گرفته در کتابخانه های عمومی پرداخت.

در پایان جلسه مصوب شد کتابخانه روستایی منتظران مهدی(عج) در روز ولادت امام رضا(ع) بازگشایی گردد و همچنین از برگزیدگان جشنواره رضوی سال 1400 در دهه کرامت تقدیر بعمل آید.

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده