رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
  • کد خبر : ۱۲۰۴۲۰
  • چاپ خبر : توسعه همکاری های شرکت سنگ آهن مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ایجاد اولین مرکز کارآفرینی در شهرستان بافق

توسعه همکاری های شرکت سنگ آهن مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ایجاد اولین مرکز کارآفرینی در شهرستان بافق

به گزارش آفتاب بافق؛ در دیدار مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با رئیس و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی بافق بر ایجاد مرکز کارآفرینی در دانشگاه تاکید شد. دکتر اشرفی بعد از ارائه گزارشی از ظرفیت ها و زیرساختها و عملکرد دانشگاه افزود، دانشگاه آزاد اسلامی بافق آمادگی دارد با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی، ایده […]

به گزارش آفتاب بافق؛ در دیدار مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با رئیس و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی بافق بر ایجاد مرکز کارآفرینی در دانشگاه تاکید شد.

دکتر اشرفی بعد از ارائه گزارشی از ظرفیت ها و زیرساختها و عملکرد دانشگاه افزود، دانشگاه آزاد اسلامی بافق آمادگی دارد با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی، ایده های دانشجویان و جوانان بافق را تا مرحله تجاری سازی حمایت و پشتیبانی نماید.

اشرفی بافقی ثبت ۳۰ اختراع در واحد بافق را نشانه نبوغ و توانمندی دانشجویان این دانشگاه در عرصه علم و فن‌آوری عنوان کرد.

دکتر مهدی اشرفی بافقی همچنین با اشاره به برنامه «گام دوم» دانشگاه آزاد اسلامی که در مردادماه سال جاری و به مناسبت چهلمین سال تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد، گفت: در این برنامه ۱۰۰۰ ایده، هسته و گروه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی دستآوردهای خود را در مصلی تهران به معرض نمایش خواهند گذاشت و واحد بافق نیز با ۲ هسته پژوهشی در این رویداد حضور خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از وجود پتانسیل علمی،آزمایشگاهی و کارگاهی بسیار خوب در دانشگاه آزاد اسلامی بافق گفت: ما دنبال ایجاد یک مرکز عملیاتی کارآفرینی هستیم تا با حضور افراد خبره، صاحبان ایده های نوآور را راهنمایی کنند تا در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” مزین است گام های کاربردی و اساسی برداریم .

مهندس حمیدیان افزود: ما آمادگی داریم در این مرکز کارآفرینی از کسانی که ایده هایشان را به مرحله کسب ثروت رسانده اند حتی بیشتر از پارک علم و فناوری استان کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ضن تحسین ثبت ۳۰ اختراع در دانشگاه اسلامی خاطرنشان نموند که آمادگی داریم که از اختراعاتی که توجیه اقتصادی دارند و همچنین ایده ها و طرح هایی جوانان خلاق و نخبگان دانشگاهی حمایت و پشتیبانی نماییم.

و در آخر ضمن تشکر از دعوت ریاست محترم دانشگاه ابراز امیدواری نموند که با همکاری جامعه دانشی و دانشگاهی بتوان به توسعه و پیشرفت شهرستان بافق کمک نمود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده