رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
  • کد خبر : ۱۲۹۵۱۸
  • چاپ خبر : تجمع ضد صهیونیستی مردم انقلابی بافق +تصاویر

تجمع ضد صهیونیستی مردم انقلابی بافق +تصاویر

مردم مومن و انقلابی بافق امشب در تجمعی جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه و کشتارمردم بی دفاع فلسطین را محکوک کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ در پی حمله رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه مردم مومن و انقلابی بافق امشب در حرکتی خودجوش با تجمع در محوطه بیرونی امامزاده عبدالله (ع) […]

مردم مومن و انقلابی بافق امشب در تجمعی جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه و کشتارمردم بی دفاع فلسطین را محکوک کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ در پی حمله رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه مردم مومن و انقلابی بافق امشب در حرکتی خودجوش با تجمع در محوطه بیرونی امامزاده عبدالله (ع) این جنایت هولناک رژیم منحوس اسرائیل را محکوم کردند.
مردم بافق  حمله به بیمارستان المعمدانی و شهید شدن شمار زیادی از کودکان و مردم بی دفاع بستری در این بیمارستان را اقدامی وحشیانه و ضد انسانی اعلام کردند.

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌های مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل کشته و زخمی شدن بیش از هزار نفر از مردم بی دفاع غزه را محکوم و انزجار و نفرت خود را از حرکت ددمنشانه رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند.

خبر: م.بختیاری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده