رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
  • کد خبر : ۱۳۰۰۵۹
  • چاپ خبر : راهیابی نمایش ” چشم های بسته ازخواب ” به جشنواره منطقه ای فجر

راهیابی نمایش ” چشم های بسته ازخواب ” به جشنواره منطقه ای فجر

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق در پیامی راهیابی نمایش«چشم های بسته ازخواب» کاری از گروه هنری عرفان به کارگردانی محمد طاها دهقانزاده در بخش صحنه ای سی وسومین جشنواره تئاتر استان یزد به جشنواره منطقه ای فجر را تبریک گفت. در این پیام آمده است؛   به نام […]

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق در پیامی راهیابی نمایش«چشم های بسته ازخواب» کاری از گروه هنری عرفان به کارگردانی محمد طاها دهقانزاده در بخش صحنه ای سی وسومین جشنواره تئاتر استان یزد به جشنواره منطقه ای فجر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

  به نام خدای هنرآفرین

سرزمین پرافتخار ایران به داشتن چنین هنرمندانی در بدنه فرهنگ خود مفتخر است و این موهبت جز با تلاش، جدیت و اهتمام میسر نمی‌گردد.

بدون شک زحمات شما منجر به کسب اعتبار و زمینه‌ساز توسعه و بالندگی روز افزون حیطه هنر خواهد بود و برگ زرینی در تاریخ  عرصه فرهنگ وهنر استان قلمداد می‌شود.

اینجانب، به نمایندگی از جامعه فرهنگ، هنر شهرستان بافق، راهیابی نمایش  «چشم های بسته ازخواب»کاری ازگروه هنری عرفان به کارگردانی محمد طاها دهقانزاده دربخش صحنه ای سی وسومین جشنواره تئاتر استان یزد به جشنواره منطقه ای فجر وکسب

رتبه ی برتر چهره پردازی   :توسط آقای محمدمهدی هدایتی وخانم فاطمه دهقانپور

رتبه ی اول  موسیقی  :توسط آقای حسین افروز

رتبه ی اول طراحی صحنه :توسط آقای محمد طاها دهقانزاده

رتبه ی سوم کارگردانی  :توسط آقای محمد طاها دهقانزاده

رتبه ی دوم بازیگری مرد:توسط آقای سید علیرضا شریعتی 

ورتبه اول بازیگری مرددربخش خیابانی :توسط آقای مهرادخیگان(نمایش کله دم سبزشمرونی)تبریک عرض نموده و از خداوند منان، توفیقات مستمر و توجهات الهی را برایتان خواستارم. ان‌شاءالله در ذیل الطاف حضرت حق در ادامه راه پر مسئولیت صیانت از جایگاه رفیع فرهنگ و ارتقاء عرصه هنر ، موفق و موید باشید.

محمدباقر قائمی بافقی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق    

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده