رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
  • کد خبر : ۱۳۱۴۰۰
  • چاپ خبر : برگزاری جشن بزرگ انقلاب با دو نمایش طنز دکتر قلابی و عروس عینکی / تجلیل از سیدکاظم عباس زاده بافقی پیشکسوت تئاتربافق

برگزاری جشن بزرگ انقلاب با دو نمایش طنز دکتر قلابی و عروس عینکی / تجلیل از سیدکاظم عباس زاده بافقی پیشکسوت تئاتربافق

در دوازدهمین شب از اجرای جشن بزرگ انقلاب، از سیدکاظم عباس زاده بافقی نویسنده،کارگردان و پیشکسوت تئاتربافق و هنرمندان دو نمایش طنز دکتر قلابی و عروس عینکی تقدیر شد. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ  نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق و فتاحی مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بافق شب گذشته با حضور در تعزیه خانه […]

در دوازدهمین شب از اجرای جشن بزرگ انقلاب، از سیدکاظم عباس زاده بافقی نویسنده،کارگردان و پیشکسوت تئاتربافق و هنرمندان دو نمایش طنز دکتر قلابی و عروس عینکی تقدیر شد.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ  نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق و فتاحی مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بافق شب گذشته با حضور در تعزیه خانه زینبیه بافق به تماشای اجرای جشن بزرگ انقلاب و دو نمایش طنز دکتر قلابی و عروس عینکی نشستند.

پس از اجرای اولین نمایش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق از هنرمندان و محتوای خوب نمایش که از سوی بسیج هنرمندان بافق و گروه هنری رسالت تهیه شده بود،تشکر نمود و با اهدای لوح تقدیر وهدایا از هنرمندان نمایش تجلیل بعمل آورد.

نصیری درادامه صحبت های خود پیرامون اهمیت انتخابات و حضوراقشارمختلف جامعه درپای صندوق های رأی وناامید شدن دشمنان انقلاب اسلامی مطالبی را بیان کرد.

همچنین فتاحی مسئول کانون بسیج ورزشکاران بافق نیز در سخنانی کوتاه پیرامون اهمیت و نقش بالای هنر به ویژه هنرنمایش مطالبی را بیان کرد و در ادامه به اهمیت شرکت در انتخابات تاکید کرد. سپس با اهدای هدیه ای از سیدکاظم عباس زاده بافقی نویسنده، کارگردان و پیشکسوت تئاتربافق تقدیر کرد.

گفتنی است،اجرای جشن بزرگ انقلاب با دو نمایش طنز بسیار زیبا و پرمحتوا امروز دوشنبه ۳۰بهمن ماه ساعت 20 به کار خود پایان خواهد داد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده