رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
  • کد خبر : ۱۳۱۴۵۶
  • چاپ خبر : صنایع دستی شهرستان بافق باید در سطح کشور معرفی شود

صنایع دستی شهرستان بافق باید در سطح کشور معرفی شود

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه صنایع دستی شهرستان بافق باید در سطح کشور معرفی شود، گفت: باید برای سربلندی شهرستان بافق تلاش کرد و بحث صنایع دستی دوباره در سطح شهرستان،استان و کشور احیا شود. به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام حسینی امام جمعه بافق  با حضور در اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و […]

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه صنایع دستی شهرستان بافق باید در سطح کشور معرفی شود، گفت: باید برای سربلندی شهرستان بافق تلاش کرد و بحث صنایع دستی دوباره در سطح شهرستان،استان و کشور احیا شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام حسینی امام جمعه بافق  با حضور در اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان ضمن با رنجبر رییس و کارکنان این مجموعه دیدار و از همت بالا و تلاشهای فراوان در شناخته شدن شهرستان بافق در حوزه صنایع دستی در عرصه کشور تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار امام جمعه بافق از قسمتهای مختلف مجموعه از جمله مغازه های صنایع دستی شهرستان بازدید کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بافق بیان کرد: 25 پرونده تسهیلات از صنایع دستی شهرستان به استان معرفی شده است که اگر این کار انجام شود انگیزه بسیار عالی برای انجام فعالیت و رشد بیشتر صنایع دستی در سطح شهرستان خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی نیز با بیان اینکه صنایع دستی شهرستان بافق باید در سطح کشور معرفی شود گفت: باید برای سربلندی شهرستان بافق تلاش کرد و بحث صنایع دستی دوباره در سطح شهرستان،استان و کشور احیا شود.

وی افزود: بنده به پرسنل دفتر خبر شهرستان هم تاکید کردم تا میتوانید از مناطق مختلف،توانایی ها،صنایع دستی و …. شهرستان مستند بسازید که شهرستان بافق در سطح کشور شناخته شود.

منبع: روابط عمومی نهادامامت جمعه شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده