رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
  • کد خبر : ۱۳۱۵۴۸
  • چاپ خبر : راه اندازی 17 نیروگاه برق خورشیدی خانگی در بافق +تصاویر

راه اندازی 17 نیروگاه برق خورشیدی خانگی در بافق +تصاویر

در قالب طرح جهاد روشنایی،17 نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس حمایتی در شهرستان بافق راه اندازی شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم افتتاحیه ایجاد و راه اندازی 17 نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس حمایتی (5 کیلو واتی ) برای اولين بار در شهرستان بافق با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد،امام جمعه بافق،فرماندار،فرمانده ناحیه […]

در قالب طرح جهاد روشنایی،17 نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس حمایتی در شهرستان بافق راه اندازی شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم افتتاحیه ایجاد و راه اندازی 17 نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس حمایتی (5 کیلو واتی ) برای اولين بار در شهرستان بافق با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد،امام جمعه بافق،فرماندار،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دیگر مسئولین به همت بسیج سازندگی شهرستان افتتاح شد.

سرهنگ نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در خصوص طرح روشنایی و ایجاد نیروگاه‌های کوچک خورشیدی در شهرستان گفت: 70 خانوار در سطح شهرستان شناسایی شدند که تنها 30 خانوار از این طرح استقبال کردند و 17 خانوار شرایط دریافت وام را داشتند که نیروگاه کوچک خانگی خورشیدی برای تولید برق برای آنان ایجاد شد.

زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با توجه به منطقه کویری شهرستان بافق اگر مزایای این طرح برای مردم بیان شود خانوارهای بیشتری از آن استقبال خواهند کرد با توجه به صنعتی بودن شهرستان بافق و قطعی مکرر برق،ایجاد چنین طرحی کمک می کند تا از این مشکل جلوگیری کند.

وی ایجاد چنین طرحی را درآمدی برای خانوارها و کمکی به دولت در زمینه تولید برق پایدار دانست.

خبر: م.بختیاری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده