رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
  • کد خبر : ۱۳۱۵۷۴
  • چاپ خبر : زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس شهرستان بافق نواخته شد / برگزاری جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان +تصاویر

زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس شهرستان بافق نواخته شد / برگزاری جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان +تصاویر

همزمان با 14 اسفند ماه سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری،زنگ احسان و نيكوكاری به صورت نمادين در مدرسه شهید مدرس با حضور مسئولان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق،جشن احسان و نیکوکاری صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه بافق، […]

همزمان با 14 اسفند ماه سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری،زنگ احسان و نيكوكاری به صورت نمادين در مدرسه شهید مدرس با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق،جشن احسان و نیکوکاری صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه بافق، حسن تفکری معاون سیاسی فرماندار، بخشدار مرکزی، اعضای شورای شهر، رؤسای آموزش پرورش و دیگر مسئولان شهرستان در آموزشگاه پسرانه مدرس برگزارشد.

امام جمعه بافق ضمن تبریک سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خطاب به دانش آموزان گفت: اگر در این دنیا به فردی کمک کردید در همین دنیا خداوند متعال پاداش عمل خیر شما را جبران می کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به وعده خدای متعال به ده برابر کردن نیکی ها،به جریان زندگی یکی از علما اشاره کرد و افزود: خداوند متعال نیکی به دیگران و دستگیری از نیازمندان را دوست دارد و کمک کردن به نیازمندان را کمک به خود می داند و در روز قیامت نیز، این مساله را از بندگان خود مطالبه می کند.

وی تصریح کرد: خداوند دوست دارد بندگانش در همه وقت به همدیگر کمک کنند چرا که این عمل باعث خشنودی خدا از عمل بندگانش می شود.

امام جمعه بافق افزود: جشن نیکوکاری به منزله کمک به همنوعان و نیازمندان در شرایط مختلف است و خدا در قرآن می فرماید: اگر چیزی را در راه او انفاق کنید، خداوند عوض آن را می دهد و جای آن را پر می کند.

وی خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: هرچه می توانید به دوستان خود کمک کنید و اگر احساس می کنید در بین دوستان شما کسی هست که نیاز به کمک دارد حتما به او کمک کنید.

در ادامه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق گفت: هر سال در اسفند ماه و در آستانه عید نوروز جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان به منظور فراهم نمودن حضور گسترده مردم و خیّران جهت کمک به خانواده‌های نیازمند و مددجویان کمیته امداد امام(ره) برگزار می شود.

ابوالقاسم طلایی افزود: در شهرستان بافق ۶۵۰ خانوار نیازمند از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

وی اظهار کرد: مبلغی که در مدارس جمع آوری می‌شود، وارد سیستم کمیته امداد شده و سپس به دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه داده می‌شود.

گفتنی است دانش آموزان بافقی در بیش از ۶۰ آموزشگاه در آیینی با نواختن زنگ نیکوکاری به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.​​​​​​​

در پایان جلسه نیز زنگ نیکوکاری توسط امام جمعه بافق نواخته شد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق / روابط عمومی نهادامامت جمعه شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده