رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
  • کد خبر : ۱۳۱۶۴۵
  • چاپ خبر : آیین جشن تکلیف 750 دانش آموزان دختر بافق +تصاویر

آیین جشن تکلیف 750 دانش آموزان دختر بافق +تصاویر

 جشن عبادت و بندگی دانش آموزان دختر بافق امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا (ع) برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم جشن تکلیف 750 دانش آموزان دختر بافق در فضایی روح‌بخش و با نشاط با حضور امام جمعه بافق،رئیس آموزش و پرورش،حجت الاسلام طباطبایی و با حضور […]

 جشن عبادت و بندگی دانش آموزان دختر بافق امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا (ع) برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم جشن تکلیف 750 دانش آموزان دختر بافق در فضایی روح‌بخش و با نشاط با حضور امام جمعه بافق،رئیس آموزش و پرورش،حجت الاسلام طباطبایی و با حضور دانش آموزان مدارس ابتدایی شهرستان در بیت الرضا(ع) برگزار شد و دختران آغاز فصل عبادت و بندگی خود را جشن گرفتند.

امام جمعه بافق در این مراسم ضمن تبریک به دخترانی که به سن تکلیف رسیده اند به آنها گفت: اگر میخواهید با خداوند حرف بزنید نماز بخوانید و اگر میخواهید خداوند با شما حرف بزند قرآن بخوانید.پس اگر به آیه های قرآن عمل کنید به حرف های خداوند عمل کردید.

اجرای همخوانی گروه سرود دختران، اجرای برنامه نمایشی شاد توسط گروه یزد،برپایی نمازجماعت به امامت امام جمعه بافق واهدای بسته فرهنگی ازجمله برنامه های این مراسم بود.

جشن عبادت، جشن آغاز مرحله‌ای است که دانش آموزان فرصت پیدا می‌کنند تا با خدا پیوند و ارتباط برقرار کنند و هدف از برگزاری این آئین، تکریم شخصیت اجتماعی و فردی دانش آموزان و فراگیر شدن مراسم دینی در خانواده هاست.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده