رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
  • کد خبر : ۱۳۱۸۵۰
  • چاپ خبر : پیام تقدیر و تشکر فرماندار بافق از رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

پیام تقدیر و تشکر فرماندار بافق از رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

به گزارش آفتاب بافق؛ ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق در پیامی از تلاش های رنجبر رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در احیاء بسترهای گردشگری و حضور میهمانان نوروزی به شهر قدردانی کرد. در این پیام آمده است: سرکار خانم لیلی رنجبر رئیس محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بافق سلام علیکم سرزمین […]

به گزارش آفتاب بافق؛ ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق در پیامی از تلاش های رنجبر رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در احیاء بسترهای گردشگری و حضور میهمانان نوروزی به شهر قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

سرکار خانم لیلی رنجبر

رئیس محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بافق

سلام علیکم

سرزمین عزیز ایران اسلامی از بزرگترین گاهواره های تمدن و فرهنگ بشری با جاذبه ها و چشم اندازهای بکر طبیعی است که همچون نگینی در سطح جهان می درخشد، فرهنگ و تمدنی که افق درخشان تاریخ و اندیشه را پیش روی ملل مختلف نیز گشوده است تا آنجا که این مواریث فرهنگی- تاریخی امروز مایه مباهات و جلوه گری غرور بشری است و می بایست به شایستگی معرفی و پاسداری و به نسل های آینده سپرده شود.

اکنون که در سال جدید و بهار طبیعت قرار گرفتیم ،از اهتمام و تلاش های بی دریغ سرکارعالی در احیاء بسترهای گردشگری و حضور میهمانان نوروزی به شهر اصیل، تاریخی و فرهنگی دارالاشجاعه بافق، تقدیر و‌ تشکر نموده و در این راستا انتخاب شما را بعنوان مدیر برتر در بین مدیران میراث فرهنگی استان تبریک عرض می نمایم.

توفیق روزافزون سرکارعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای فرهنگ و میراث ماندگار این سرزمین از خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده