رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
  • کد خبر : ۱۳۱۸۵۷
  • چاپ خبر : پیام فرماندار بافق در پی شهادت جانباز سرافراز سید محمدحسینی

پیام فرماندار بافق در پی شهادت جانباز سرافراز سید محمدحسینی

به گزارش آفتاب بافق؛ دهقان فرماندار بافق در پیامی، شهادت آزاده و جانباز 70درصد دوران دفاع مقدس «سیدمحمدحسینی فهرجی» را تبریک و تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است: باسمه تعالی وَ لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون  جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و […]

به گزارش آفتاب بافق؛ دهقان فرماندار بافق در پیامی، شهادت آزاده و جانباز 70درصد دوران دفاع مقدس «سیدمحمدحسینی فهرجی» را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

وَ لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون

 جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد می باشند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسلهای آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت ، عالم را عطرآگین می کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می سازد .

عروج ملکوتی آزاده سرافراز و جانباز صبور و فقید این دیار سید محمدحسینی فهرجی پس از سالها تحمل آلام ناشی از جراحت و جانبازی دوران دفاع مقدس، موجب تألم و تاثر فراوان شد. جانباز سرافرازمان پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه و جهاد و با آرزوی شهادت در راه خدا و تحمل سالها درد و رنج دوران جانبازی، در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.

اینجانب شهادت سرباز وفادار ولایت، این پهلوان عرصه شکیبایی و اسوه‌ استقامت را به رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم آن شهید والامقام، خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران، دوستان و آشنایان بویژه مردم شهید پرور و ولایی شهرستان بافق تبریک و تسلیت عرض نموده؛ برای روح بلند آن شهید والامقام رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.​​​​​​​

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده