رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
  • کد خبر : ۱۳۱۸۶۳
  • چاپ خبر : جلسه پیگیری تکمیل پروژه بیمارستان ۹۶ تخته بافق

جلسه پیگیری تکمیل پروژه بیمارستان ۹۶ تخته بافق

جلسه پیگیری تکمیل پروژه بیمارستان با حضور ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دامن خشک مدیر دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی یزد و جمعی از مسئولین شهرستان در دفتر نهاد امامت جمعه بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در این دیدار حجت الاسلام حسینی امام جمعه بافق با تاکید بر تسریع در پروژه […]

جلسه پیگیری تکمیل پروژه بیمارستان با حضور ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دامن خشک مدیر دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی یزد و جمعی از مسئولین شهرستان در دفتر نهاد امامت جمعه بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این دیدار حجت الاسلام حسینی امام جمعه بافق با تاکید بر تسریع در پروژه ساخت بیمارستان اظهار داشت: مسئله بیمارستان برای مردم بافق یک مسئله حیاتی شده است و هرچه زودتر باید در جهت تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه، برنامه‌ریزی و کوشش شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان ما تاکنون سه دولت و چند استاندار را درک کرده است افزود: انتظار می‌رود جلسات متعددی با حضور مسئولین استانداری و دانشگاه علوم پزشکی، در شهرستان برگزار شود تا این پروژه به سرانجام برسد.

مهندس ابوالحسینی و دکتر دامن خشک نیز در این زمینه قول مساعد دادند که هرچه زودتر مسئله بیمارستان به بهره‌برداری و مرحله بیمارخوابی برسد.

منبع: روابط عمومی دفتر امام جمعه بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده