رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵
  • کد خبر : ۱۳۱۸۷۳
  • چاپ خبر : گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید علی اکبر جلیلی بهابادی

گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید علی اکبر جلیلی بهابادی

مقام معظم رهبری فرمودند: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. به گزارش آفتاب بافق، گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در […]

مقام معظم رهبری فرمودند: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

به گزارش آفتاب بافق، گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید علی اکبر جلیلی بهابادی جوانمرد 20 ساله و حماسه آفرین روزهای نبرد با دشمن که با شرکت در عملیات های متعدد به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت. وی در صحنه نبرد با متجاوزان کشور در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید علی اکبر جلیلی بهابادی فرزند غلامحسین ، سال 1346 در شهر یزد و خانواده ای مذهبی و سختکوش دیده به جهان گشود. وی در دوران انقلاب اسلامی به همراه خانواده در فعالیت های سیاسی و راهپیمائیها علیه رژیم شاه حضور داشت.

شهید جلیلی پس از طی مراحل تحصیل و ورود به دانشگاه ،ریاست انجمن اسلامی دانشگاه را بر عهده گرفت. وی در برگزاری دعای پرفیض کمیل و ندبه نقش ارزنده ای داشت.

شهید علی اکبر جلیلی بهابادی متعهد به نظام و پایبند به مکتب انسان ساز اسلام بود و در اکثر محافل و مجالس سیاسی و مذهبی شرکت و از نظرات دیگر دوستان بهره می جست. وی در حفظ حریم ولایت و وفا کردن به عهدی که با خدا و امامت بسته بود بسیار تاکید می ورزید.

با آغاز جنگ تحمیلی رهسپار جبهه های مردانگی شد و سرانجام در تاریخ 1366/01/09 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده