رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵
  • کد خبر : ۱۳۱۸۷۶
  • چاپ خبر : برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی +تصاویر

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی +تصاویر

به همت روابط عمومی و پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی،محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی حامد شاکر نژاد و قاریان برتر شهرستان بافق در امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ محفل انس با قرآن کریم با حضور حامد شاکرنژاد قاری بین المللی،امام جمعه بافق،فرمانده ناحیه […]

به همت روابط عمومی و پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی،محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی حامد شاکر نژاد و قاریان برتر شهرستان بافق در امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محفل انس با قرآن کریم با حضور حامد شاکرنژاد قاری بین المللی،امام جمعه بافق،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و با استقبال بی نظیر مردم ولایی بافق در امامزاده عبدالله(ع)بافق برگزار شد.

امام جمعه بافق در این مراسم با بیان حکمت 313 نهج البلاغه که امیرالمومنین (ع) می فرمایند : (( اگر می خواهید بدانید در گذشته چه اتفاقی افتاده است و در آینده نیز چه اتفاقی خواهد افتاد و اگر می خواهید بدانید اکنون در این عالم چه خبر است،قرآن بخوانید. اگر کسی با قرآن مأنوس باشد تمام اتفاقات گذشته را می آموزد و تمام اتفاقاتی که در آینده رقم خواهد خورد می تواند پیش بینی و تغییر کند و از آینده خبر خواهد آورد و شیوه مدیریت زندگی خود را از قرآن بیاموزید.))

وی خطاب به مادران در نامگذاری نام فرزندانشان گفت: حضرت علی (ع) می فرمایند : (( نام نیکو با معنای زیبا،تربیت خوب و قراگیری قرآن حق فرزند شماست.)) در روز قیامت بسیاری از فرزندان نزد پروردگار از والدین خود برای این حق شکایت می کنند.

این مراسم معنوی با اجرای بی نظیر قاری بین المللی حاج حامد شاکرنژاد و دیگر قاریان برتر شهرستان، شور و حال وصف ناپذیری را در بین حاضرین این محفل نورانی ایجاد نمود.

خبر:م.بختیاری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده