رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
  • کد خبر : ۱۳۱۸۸۹
  • چاپ خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تعهدات خود در قبال ورزش شهرستان بافق را انجام دهد
فرماندار بافق:

اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تعهدات خود در قبال ورزش شهرستان بافق را انجام دهد

ابوالقاسم دهقان با تاکید براینکه اداره کل ورزش و جوانان استان می بایست با توجه به اعتبارات و بودجه یک سری تعهدات در قبال ورزش شهرستان بافق انجام دهد، گفت: مدیران ذیربط باید پاسخگوی  مسائل ورزش شهرستان بافق بوده و نسبت به اختصاص اعتبارات و تسهیلات ورزشی به باشگاه ها و هیئت های ورزشی توجه […]

ابوالقاسم دهقان با تاکید براینکه اداره کل ورزش و جوانان استان می بایست با توجه به اعتبارات و بودجه یک سری تعهدات در قبال ورزش شهرستان بافق انجام دهد، گفت: مدیران ذیربط باید پاسخگوی  مسائل ورزش شهرستان بافق بوده و نسبت به اختصاص اعتبارات و تسهیلات ورزشی به باشگاه ها و هیئت های ورزشی توجه ویژه ای معمول دارند.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان بافق،ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات 18 ماهه سرپرست سابق این مجموعه ، با توجه به برخی دغدغه های رؤسای هیئت های ورزشی و باشگاه ها و ورزشکاران بافقی گفت: یک سری انتظارات و توقعات جدی و منطقی در ورزش شهرستان وجود دارد که می بایست از سوی مسئولین ذیربط به آن توجه شود، و افزایش انگیزه و امید و پویایی ورزش کاران و ورزش دوستان بویژه جوانان را موجب گردد.

دهقان گفت: ورزشکاران بافق در رشته های مختلف هندبال، کاراته، بدنسازی، موتورسواری، شطرنگ، تیراندازی با کمان بویژه ورزش باستانی سرآمد استانی و بلکه کشوری هستند.موفقیت و کسب مدال های مختلف ورزشکاران بافقی افتخارات ماندگاری را در تاریخ ورزش به ثبت رسانده است.علاقمندان و ورزشکاران بافق از انگیزه و اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و همین امر مسئولیت مدیران ورزش شهرستان، استان و کشور در توجه ویژه به خواسته های آنها را سنگین تر می کند.

وی ضمن قدردانی از زحمات سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان از سرپرست جدید پیگیری جذب اعتبار و بودجه هیئت های ورزشی و نیز دو ‌موضوع  مورد مطالبه جدی ورزشکاران اسب سواری و موتور سواری شهرستان خواستار شد و تاکید کرد: همه عزیزان مسئول و بویژه مسئولان ورزش استان باید برای پروژه های نیمه تمام ورزش شهرستان برنامه و مسیری هدفدار داشته باشند تا بزودی شاهد بهره برداری آنها باشیم و مورد استفاده جامعه ورزشی قرار گیرد .

فرماندار بافق یکی از دغدغه های هیئت موتوری سواری شهرستان را بیان کرد و گفت: برای ایجاد پیست موتور سواری در شهرستان بافق باید متولی امر مشخص شود، اداره ورزش و جوانان باید باید به عنوان متولی پیست مورد نیاز را آماده و در اختیار هیئت موتورسواری بگذارد، در این راستا نیز هر مساعدتی از سوی فرمانداری و سایر ادارات لازم باشد دریغ نخواهد شد.

دهقان یکی دیگر از دغدغه ورزشکاران شهرستان به ویژه تیم هایی که شایسته حضور در مسابقات ملی و استانی هستند را تامین مالی تیم ها عنوان کرد و افزود: شهرستان بافق نخبگان ورزشی متعددی در رشته های مختلف پرورش داده و دارد، لذا باید ورزشکاران و تیم های ورزشی را برای اعزام به مسابقات ملی و استانی در زمینه های گوناگون مساعدت کرد، داشتن برنامه منسجم لازمه این امر است.

وی با تاکید براینکه اداره کل ورزش و جوانان استان می بایست با توجه به اعتبارات و بودجه یک سری تعهدات در قبال ورزش شهرستان بافق انجام دهد، گفت: مدیران ذیربط باید پاسخگوی  مسائل ورزش شهرستان بافق بوده و نسبت به اختصاص اعتبارات و تسهیلات ورزشی به باشگاه ها و هیئت های ورزشی توجه ویژه ای معمول دارند.

رئیس شورای ورزش شهرستان بافق در پایان اظهار امیدواری کرد انشاء‌الله با همت و همراهی همگان شاهد موفقیت های بیش از پیش ورزشکاران پر افتخار بافق در سال ۱۴۰۳ باشیم.

 در ادامه احمد هاشمی، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه شهرستان بافق یکی از دو شهرستان و قطب ورزشی استان برشمرد و گفت: شهرستان بافق در زمینه ورزش در استان سرآمد می باشد و این مدیون همت ورزشکاران بافقی، هیات های ورزشی و باشگاه ورزشی آهن است.

هاشمی یکی از این رشته های سرآمد را ورزش زورخانه ای و پهلوانی شهرستان بافق عنوان کرد و افزود: هنرنمایی باستانی کاران شهرستان بافق در مسابقات بین المللی به تایید و تحسین مقام معظم رهبری رسیده است.

وی تصریح کرد: شهرستان بافق در سایر رشته ها از جمله هندبال، تیراندازی باکمان و … در سطح ملی و استانی سرآمد است و ظرفیت های خوبی برای رشد و تعالی دارد لذا باید نگاه ویژه ای به ورزش این شهرستان شود که حمایت هایی هم انجام شده است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در پایان ضمن تکریم و تقدیر از خدمات و نقش سرپرست سابق اداره ورزش بافق در اعتلا و پیشرفت ورزش شهرستان، برای سربلندی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان آرزو موفقیت کرد و خواستار حمایت مسئولان و هیئت های ورزشی شهرستان از وی شد.

در پایان از زحمات 18 ماهه احسان توکلی سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان بافق تکریم و تقدیر شد و سمیه ایزدیان به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده