رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
  • کد خبر : ۱۳۲۱۵۷
  • چاپ خبر : ثبت بیش از ۱۴ هزار تخلف حادثه ساز در سال گذشته / باتوجه به افزایش تصادفات، بریدگی بلواربسیج مسدودشد
رئیس پلیس راهور بافق:

ثبت بیش از ۱۴ هزار تخلف حادثه ساز در سال گذشته / باتوجه به افزایش تصادفات، بریدگی بلواربسیج مسدودشد

سروان سالاری گفت: تمام محورهای سطح شهر که دوربین ثبت تخلف نصب شده فعال و به صورت ۲۴ساعته در حال اعمال قانون و برخورد با تخلفات رانندگی هستند. به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس پلیس راهور بافق با اعلام این خبر افزود: تمام محورهای که دوربین نصب شده فعال و کلیه تخلفات رانندگان از جمله سرعت […]

سروان سالاری گفت: تمام محورهای سطح شهر که دوربین ثبت تخلف نصب شده فعال و به صورت ۲۴ساعته در حال اعمال قانون و برخورد با تخلفات رانندگی هستند.

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس پلیس راهور بافق با اعلام این خبر افزود: تمام محورهای که دوربین نصب شده فعال و کلیه تخلفات رانندگان از جمله سرعت غیرمجاز، حرکت خلاف جهت، دورزدن در محل ممنوع و … توسط دوربین ثبت می شود.

وی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر ممنوع و این دسته از رانندگان علاوه بر اعمال قانون، نمره منفی برای آن ها ثبت می‌شود.

سالاری بیشترین علت تصادفات در شهرستان را ۴۵درصد عدم توجه به جلو که مربوط به استفاده از تلفن همراه و حواس پرتی، ۳۰درصد رعایت حق تقدم ،۲۰درصد تغییر مسیر ناگهانی و ۵درصد هم عدم رعایت فاصله عرضی و طولی عنوان کرد و اظهار داشت: بیشترین تصادفات شهرستان مربوط به بلوارامام است که در تصادفات جرحی بیشترین درصد افزایش تصادفات در شهرستان را نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته ایم.

وی بیان داشت: در طول این بلوار با ایمن سازی گذرگاه عابر پیاده و هرس کردن درختان تنها گذرگاه روبروی مالک اشتر و روبروی مسجد ابوالفضل با نصب دست انداز باز می‌شود.

رئیس پلیس راهور بافق بیشترین تصادفات جرحی را مربوط به بلوارهای امام خمینی، امام علی، آیت الله میرغنی زاده، انقلاب و خیابان های شهید تفکری، امام رضا(ع) و شیخ محمد تقی بیان کرد.

وی افزود: در ثبت تخلفات حادثه ساز در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۱۴۰۳۸ فقره ثبت، اعمال قانون، شکایت قضایی و توقیف داشتیم که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش تخلفات حادثه ساز داشتیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده