رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
  • کد خبر : ۱۳۲۱۷۲
  • چاپ خبر : اجرای طرح انضباط شهری و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق

اجرای طرح انضباط شهری و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بافق از اجرای طرح کنترل موتورسیکلت سواران متخلف خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ سروان سالاری بیان داشت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در سطح شهر بافق آغاز می گردد. سروان سالاری […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بافق از اجرای طرح کنترل موتورسیکلت سواران متخلف خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سروان سالاری بیان داشت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در سطح شهر بافق آغاز می گردد.

سروان سالاری افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل: حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی وفاقد گواهینامه، تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی برخورد و ضمن صدور قبض جریمه نسبت به توقیف موتورسیکلت حداکثر به مدت۱۵ روز و در صورت تکرار یک ماه اقدام می گردد.

وی به والدین و‌خانواده ها توصیه کرد: از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت می باشند خودداري کنند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده