رفتن به بالا
  • شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
  • کد خبر : ۱۳۲۱۸۲
  • چاپ خبر : اجراي طرح انضباط شهري و برخورد با موتورسيکلت سواران متخلف در بافق

اجراي طرح انضباط شهري و برخورد با موتورسيکلت سواران متخلف در بافق

رئيس پليس راهور شهرستان بافق از اجراي طرح کنترل موتورسيکلت سواران متخلف خبر داد. به گزارش آفتاب بافق، سروان امير سالاري گفت: در راستاي پيشگيري از حوادث ترافيکي و کنترل تخلفات، طرح برخورد با موتورسيکلت سواران متخلف از روز سه شنبه چهارم ارديبهشت ماه در سطح شهر بافق آغاز شده است. وي افزود: در اين […]

رئيس پليس راهور شهرستان بافق از اجراي طرح کنترل موتورسيکلت سواران متخلف خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق، سروان امير سالاري گفت: در راستاي پيشگيري از حوادث ترافيکي و کنترل تخلفات، طرح برخورد با موتورسيکلت سواران متخلف از روز سه شنبه چهارم ارديبهشت ماه در سطح شهر بافق آغاز شده است.

وي افزود: در اين طرح به استناد ماده 20 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، با تخلفات موتورسيکلت سواران از قبيل حرکت در پياده رو يا در جهت خلاف مسير مجاز، ايجاد عمدي صداي ناهنجار، حمل بارغيرمتعارف، حرکت نمايشي مارپيچ، تک چرخ، حمل يدک، عدم استفاده از کلاه ايمني و فاقد گواهينامه و تردد در خطوط ويژه اتوبوسراني، برخورد و ضمن صدور قبض جريمه نسبت به توقيف موتورسيکلت حداکثر به مدت 15 روز  و در صورت تکرار يک ماه اقدام مي شود.

رئيس پليس راهور شهرستان بافق به والدين و خانواده ها توصيه کرد از دراختيارگذاشتن موتورسيکلت به فرزندان خود که فاقد گواهينامه رانندگي موتورسيکلت مي باشند خودداري کنند.

منبع: خبرنگار خبرگزاري پليس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده