رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
  • کد خبر : ۱۳۲۱۹۲
  • چاپ خبر : پیام تبریک شهرداربافق به مناسبت نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها

پیام تبریک شهرداربافق به مناسبت نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها

به گزارش آفتاب بافق؛ سید علی نوروززاده شهردار بافق به مناسبت نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن رحیم ” وشاورهم فی الامر و امرهم شورا بینهم” ۹ اردیبهشت ماه روز ملی تشکیل شوراهای اسلامی نقطه عطف مشارکت مردم در اداره امور جامعه و […]

به گزارش آفتاب بافق؛ سید علی نوروززاده شهردار بافق به مناسبت نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن رحیم ” وشاورهم فی الامر و امرهم شورا بینهم”

۹ اردیبهشت ماه روز ملی تشکیل شوراهای اسلامی نقطه عطف مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمادی از وحدت و مشارکت آنان در آبادانی و تسهیل روند اجرای برنامه های شهری و روستایی است.

اصل شوراها یکی از اصول مترقی و روشن قانون اساسی است که برگرفته از آیات نورانی قرآن و احادیث پیامبر اکرم (ص) و سرچشمه های زلال آموزه های دینی ماست که به یمن استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جامه عمل پوشیده است.

بی شک شوراها بی واسطه ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند، نمادی از احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران.

با کمال افتخار اینجانب فرا رسیدن ۹ اردیبهشت روز شوراها را به یکایک اعضای شوراهای اسلامی کشور به ویژه اعضای محترم شورای اسلامی بافق که هواره در کنار شهردار و کارکنان مدیریت شهری برای پیش برد اهداف و طرح های عمرانی شهر همکاری دارند صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

توفیق روزافزون خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

والسلام علی من اتبع الهدی

سید علی نوروززاده

شهردار بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده