رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
  • کد خبر : ۱۴۲۴۶
  • چاپ خبر : بافق میزبان مسابقات هندبال قهرمانی منطقه شش کشور

بافق میزبان مسابقات هندبال قهرمانی منطقه شش کشور

    مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، از میزبانی شهرستان بافق جهت مسابقات هندبال قهرمانی منطقه شش در گروه پسران خبر داد و گفت: این مسابقات در دو رده سنی خردسالان و نونهالان و گروه دختر و پسر با حضور تیم های مختلف از استان یزد، […]

 

1457167528_img_0337

 

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، از میزبانی شهرستان بافق جهت مسابقات هندبال قهرمانی منطقه شش در گروه پسران خبر داد و گفت: این مسابقات در دو رده سنی خردسالان و نونهالان و گروه دختر و پسر با حضور تیم های مختلف از استان یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان برگزار می شود .

 

محمد رضا کاظمی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، مسابقات دختران در سالن شهید صدوقی شهرستان یزد و گروه پسران نیز در سالن امام علی به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق انجام خواهد شد.

 

وی بیان کرد: مسابقات نونهالان دختر از سی و یکم تیر ماه آغاز و تا اول مرداد ادامه دارد و در گروه پسران نیز از نوزدهم لغایت بیست و دوم مرداد ماه برگزار می شود.

 

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق با اشاره به اینکه مسابقات رده سنی خردسالان طبق برنامه با حضور نماینده فدراسیون و داوران اعزامی انجام می شود، گفت: زمان برگزاری این مسابقات در گروه دختران چهاردهم و پانزدهم مرداد ماه و گروه پسران بیست و ششم تا بیست و نهم مرداد ماه است.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده