رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
  • کد خبر : ۲۰۳۵۲
  • چاپ خبر : نشست خبری نماینده 5 شهرستان در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران شهرستان بافق + تصاویر

نشست خبری نماینده 5 شهرستان در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران شهرستان بافق + تصاویر

خبرنگاران بازوان مسئولان و حامیان مردم هستند. به گزارش آفتاب بافق؛ محمدرضا صباغیان در ابتداء با تسلیت ایام شهادت، از تاخیر به وجودآمده در برگزاری جلسه عذرخواهی کرد و علت تاخیر را آشنایی بیشتر و  قرارگرفتن در بطن کارها دانست تا اطلاعات دقیق به خبرنگاران انتقال داده شود. وی بابودن در جمع خبرنگاران ابراز خوشحالی […]

خبرنگاران بازوان مسئولان و حامیان مردم هستند.

photo_2016-11-29_09-33-18

به گزارش آفتاب بافق؛ محمدرضا صباغیان در ابتداء با تسلیت ایام شهادت، از تاخیر به وجودآمده در برگزاری جلسه عذرخواهی کرد و علت تاخیر را آشنایی بیشتر و  قرارگرفتن در بطن کارها دانست تا اطلاعات دقیق به خبرنگاران انتقال داده شود.

وی بابودن در جمع خبرنگاران ابراز خوشحالی کرد و افزود:  هدف ما و شما برای مردم قدم برداشتن در سایه همدلی و وفاق به سوی نقد و انتقاد است.

صباغیان خبرنگاران را بازوان مسئولین و حامیان مردم دانست و با اشاره به اتنظارات بالای 5 حوزه انتخابیه اظهار داشت: امروزه باید با چشم بصیرت واقعیتها را مشاهده کرد.

نماینده 5شهرستان بیان داشت: ما دو وظیفه داریم یکی قانونگذاری و دیگری نظارت که اگر قانونگذار خوبی باشیم باید تابع قوانین نیز باشی چرا که مسائل و مشکلات مردم با قانونگذاری صحیح انجام می شود.

صباغیان با اشاره به اینکه تمامی کارها زیرنظر مسئول صورت می پذیرد و خاطرنشان کرد: ما نمایندگان مسئول نظارت بر مسئولان هستیم و خواسته ها و مشکلات مردم را با شورای مشورتی مطرح می کنیم.

وی با بیان اینکه در 5 حوزه انتخابی دفاتری جهت مشورت و برنامه ریزی ایجاد شده است تصریح کرد: در مدتی که گذشت 9 دفعه به شهرستان سر زدم که در طی 6 ماه 45 روز را در شهرستان های حوزه انتخابیه گذراندم.

نماینده 5 شهرستان گفت: در سطح استان مجمع نمایندگان تشکیل دادیم که اعضای آن را مسئولان استانی، مدیران کل و مدیران ارشد استان تشکیل می دهند.

صباغیان افزود:جلسات متعددی در کشور با وزراء و مسئولان کشوری داشتیم که مشکلات مردم را به گوش آنها رساندیم .

photo_2016-11-29_09-33-28

photo_2016-11-29_09-33-11

photo_2016-11-29_09-33-18

photo_2016-11-29_09-33-15

عکس: محمد رضا پورفتاحی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده