رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
  • کد خبر : ۲۳۸۰۹
  • چاپ خبر : بازدید از مرکز حرفه آموزی معلولین دخترانه نرگس
توسط کادر دانشگاه پیام نور انجام شد؛

بازدید از مرکز حرفه آموزی معلولین دخترانه نرگس

ریاست و جمعی از پرسنل دانشگاه پیام نور مرکز بافق از مرکز حرفه آموزی معلولین دخترانه نرگس بافق بازدید کردند. به گزارش آفتاب بافق؛  ریاست و جمعی از پرسنل دانشگاه پیام نور بافق جهت آشنایی بافعالیت های معلولین در این مجموعه حضور یافتند . قربانی زاده مددکار واحد توانبخشی این مجموعه با بیان وضعیت افراد […]

ریاست و جمعی از پرسنل دانشگاه پیام نور مرکز بافق از مرکز حرفه آموزی معلولین دخترانه نرگس بافق بازدید کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛  ریاست و جمعی از پرسنل دانشگاه پیام نور بافق جهت آشنایی بافعالیت های معلولین در این مجموعه حضور یافتند .

قربانی زاده مددکار واحد توانبخشی این مجموعه با بیان وضعیت افراد معلول از سطح پایین تا حرفه ای به تشریح فعالیت های معلولین وابسته به این مرکز پرداخت .

وی با اشاره به اینکه تمام هم و غم اعضاء مسئول در این مرکز افزایش توان جسمی و روحی و بالا بردن ضریب هوشی این افراد می باشد اظهار داشت: معلولین بیش از اینکه نیاز به ترحم داشته باشند نیاز مبرم به توجه و دیده شدن دارند تا بتوانند به عنوان یک انسان از حداقل امکانات جامعه بشری استفاده نمایند.

وی در ادامه افزود این مراکز هنوز در میان مردم ناشناخته بوده وافراد جامعه از توان معلولین جهت انجام بسیاری از امور بی اطلاعند .

این مددکار واحد توانبخشی  اذعان داشت همه ما میتوانیم به عنوان سفیران افراد معلول جهت شناسایی این عزیزان و رفع نیازهایشان همکاری کنیم.

 

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه پیام نور

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده