رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
  • کد خبر : ۲۳۹۹۴
  • چاپ خبر : جلسه هم اندیشی حوزه مدیریت شرکت با کارکنان معلول سنگ آهن مرکزی
برای اولین بار در شرکت سنگ آهن مرکزی؛

جلسه هم اندیشی حوزه مدیریت شرکت با کارکنان معلول سنگ آهن مرکزی

با حضور مدیر روابط عمومی و رئیس بهزیستی شهرستان و مسئول جامعه معلولین به مشکلات کارکنان معلول شرکت سنگ آهن رسیدگی شد. به گزارش آفتاب بافق؛  برای اولین بار جلسه هم اندیشی شاغلین معلول شرکت سنگ آهن مرکزی به میزبانی روابط عمومی این شرکت ظهر روز سه شنبه 26بهمن در هتل نیکان برگزار شد . […]

با حضور مدیر روابط عمومی و رئیس بهزیستی شهرستان و مسئول جامعه معلولین به مشکلات کارکنان معلول شرکت سنگ آهن رسیدگی شد.

به گزارش آفتاب بافق؛  برای اولین بار جلسه هم اندیشی شاغلین معلول شرکت سنگ آهن مرکزی به میزبانی روابط عمومی این شرکت ظهر روز سه شنبه 26بهمن در هتل نیکان برگزار شد .

دراین جلسه که با حضور مدیرروابط عمومی ، حجت الاسلام واعظی، دکتر خوشگذران رئیس اداره بهزیستی و مسئول جامعه معلولان بافق و بیش از 50 نفر از کارکنان معلول شرکت سنگ آهن برگزار و مشکلات این قشر زحمتکش بررسی  و درخصوص رفع آنها تبادل نظرشد .

در ابتدای جلسه فلاح مبارکه، مدیرروابط عمومی، ضمن عرض خیر مقدم و ابلاغ سلام مدیرعامل شرکت به حاضرین در جلسه، تعهد بالای کاری پرسنل معلول شرکت اشاره و حسن فعالیت آنها را زمینه ساز اشتغال سایر معلولان دانست .

درادامه هریک از معلولین به بیان مشکلات کاری خود اشاره و از سوی مدیرروابط عمومی قول پیگیری و مساعدت داده شد .

مواردی همچون ایجاد فضای امن کاری برای معلولین ، سانس ورزشی و … از جمله نکات عمومی بود که مطرح شد و مقرر شد تا جناب دکترخوشگذران بخشنامه های لازم را در اختیار روابط عمومی قرار دهد .

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “جلسه هم اندیشی حوزه مدیریت شرکت با کارکنان معلول سنگ آهن مرکزی”

  • ضمن تشکر از مسئولین برگزار کننده وامیدادامه داشتن چنین حرکاتی معلولین امیدوارند که از سوی مسئولین مربوطه مورد حمایت قرار گیرندوخواهش داریم از هر معلول با توجه به نوع معلولیت ومیزان تحصیلات وسابقه کار در جای مناسب به کار گرفته شوند که متاسفانه بعضی جاها اینچنین نیست به امید زندگی بهتر برای معلولین وهر انسان سالمی ممکن است درطول زندگی معلول شود

  • سلام
    جا دارد از اقای فلاح بخاطر اینکه وقت گرانبهاشونو در اختیار این عزیزان قرار دادند تشکر کنیم انشاءاله موفق باشید

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده