رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
  • کد خبر : ۲۴۳۸۵
  • چاپ خبر : دانش آموزان  روستای مبارکه؛ فرامین و توصیه های رانندگی را فرا گرفتند
در هفته سلامت مردان ؛

دانش آموزان روستای مبارکه؛ فرامین و توصیه های رانندگی را فرا گرفتند

به گزارش آفتاب بافق؛ هفته اول اسفند به عنوان هفته ملی سلامت مردان با هدف حساس سازی مردان نسبت به سلامت خود و ترویج فرهنگ پیشگیری اولیه و تشخیص زود هنگام بیماریهای خطیر و بدون علامت در جامعه مردان، افزایش دسترسی آنان به اطلاعات سلامتی به ویژه از طریق رسانه های ارتباط جمعی، و گسترش […]

به گزارش آفتاب بافق؛ هفته اول اسفند به عنوان هفته ملی سلامت مردان با هدف حساس سازی مردان نسبت به سلامت خود و ترویج فرهنگ پیشگیری اولیه و تشخیص زود هنگام بیماریهای خطیر و بدون علامت در جامعه مردان، افزایش دسترسی آنان به اطلاعات سلامتی به ویژه از طریق رسانه های ارتباط جمعی، و گسترش فرهنگ همکاری درون بخشی و برون بخشی در مقوله سلامت برگزار می شود.
با توجه به مطالعه بار بیماریها مهمترین علل سالهای از دست رفته عمر در جنس مذکر در تمام سنین، حوادث عمدی و غیر عمدی است. سایر مطالعات نیز نشان می دهند که در مردان بار ناشی از: حوادث ترافيكي 5 برابر زنان ، سقوط حدود3 برابر زنان و اعتیاد به عنوان یک عامل خطر برای حوادث حدود 10 برابر زنان می باشد.
در مبارکه نیز همزمان با هفته ملی سلامت مردان، دانش آموزان به همت دهیاری و مرکز بهداشت و پلیس راه , فرامین و توصیه های لازم در رانندگی را فرا گرفتند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده