رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
  • کد خبر : ۲۶۶۲۴
  • چاپ خبر : اعتکاف  دانش آموزان مقاطع راهنمایی در مسجد جواد الائمه بافق/همراه با تصاویر

اعتکاف دانش آموزان مقاطع راهنمایی در مسجد جواد الائمه بافق/همراه با تصاویر

دانش آموزان پسر مقاطع تحصیلی راهنمایی بافق با حضور در مسجد جوادالائمه شهرستان با برگزاری اعتکاف به راز و نیاز پرداختند. به گزارش آفتاب بافق؛ اعتکاف ۸۵ دانش آموز پسر مقطع راهنمایی اول و دوم در مسجد جواد الائمه بافق برگزار شد . در این مراسم حجت الاسلام “مهدوی نژاد” معاون تذهیب حوزه علمیه بافق […]

دانش آموزان پسر مقاطع تحصیلی راهنمایی بافق با حضور در مسجد جوادالائمه شهرستان با برگزاری اعتکاف به راز و نیاز پرداختند.

به گزارش آفتاب بافق؛ اعتکاف ۸۵ دانش آموز پسر مقطع راهنمایی اول و دوم در مسجد جواد الائمه بافق برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام “مهدوی نژاد” معاون تذهیب حوزه علمیه بافق و رئیس هیئت بچه های فاطمی بعنوان مسئول این برنامه در گفت و گویی به خبرنگار ما گفت: برای سه روز حضور،  برنامه های خاصی در نظر گرفته شده است و سعی بر آن است که از سخنرانی کم کنیم و بیشتر به برنامه های فرهنگی و برگزاری مسابقات روی بیاوریم.

وی گفت: مسابقات کتاب خوانی، تحویل کتاب به صورت گروهی و برداشت از مطالبات، بسته فرهنگی، مداحی و سخنرانی در دونوبت با حضور مدیر موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا(ع)  و آقای “مهدوی عرفه” از عمده برنامه های مراسم است.

“مهدی مهدوی نژاد” در ادامه یادآور شد: اصل اعتکاف اجرای اعمال ام داود می باشد که همراه با سایر مراسم بزرگترها برگزار خواهد شد.

وی گفت: دانش اموزان، سه روز میهمان خدواند هستند و سعی بر آن شده است که با فضاهای مجازی ارتباط کمتری داشته باشند.

وی با اشاره به قرار دادن اعتماد خانواده ها در اولویت کار، افزود: معتکفان با حضور در مسجد و انجام اعمال روزه، نماز و ارتباط با خدواند، ارتباط با دوستان واقعی و همراه برای آینده خود انتخاب می کنند.

مهدوی در ادامه گفت: زمانی که “فاطمه بنت اسد” مادر امیرالمومنین(ع) برای وضع حمل خود بنا به دعوت خداوند وارد کعبه شد سه روز در خانه خدواند میهمان بود و این افتخاری برای شیعیان است که در همان سه روز در مساجد که خانه خداوند هست به اعمال و ارتباط با خدواند بپردازند.

وی در پایان ضمن تقدیر از مدیر موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا(ع) و مسئول مسجد جوادالائمه شهرستان، از مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز تقدیر و تشکر کرد.

عکس:mtb

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده